طراحی سایت ارزان چیست؟

طراحی سایت ارزان

همه ما همیشه قبل از انجام کاری همه جوانب مختلفی از آن را در نظر خواهیم گرفت.معمولا یکی از مهم ترین رکن ها بحث هزینه آن کار است که در نظر گرفته می شود.برای طراحی سایت نیز وقتی فرد یا شرکتی تصمیم بر طراحی سایت می گیرند بحث هزینه برای آنها بسیار حائز اهمیت است و عده زیادی از آنها سعی دارند تا طراحی سایت ارزان برایشان تمام شود و هزینه زیادی در این زمینه انجام ندهند.ما قصد داریم در این مقاله به طور کامل یکسری نکات را در رابطه با طراحی سایت با قیمت ارزان یا قیمت خیلی گران را به شما گوشزد کنیم.لطفا با ما همراه باشید.

طراح وب کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی سایت چیست؟

امروزه هر فردی ساعات زیادی از وقت خود را در اینترنت و وبسایت های مختلف سپری خواهد کرد و کسب درآمد از طریق وب سایت ها نیز بسیار رونق گرفته است.به همین دلیل افراد و کسب و کار های مختلف تصمیم بر طراحی سایت برای خود می گیرند تا بتوانند از این طریق نیز برای کسب درآمد خود بهره بگیرند.

بنابراین هر فردی با هر کسب و کاری به فکر زدن یک سایت و ارائه خدمات خود در بستر وب می افتد.زدن سایت راه های مختلفی دارد.یکی از آن ها این است که یک سایت ارزان با دانش خود و با قالب های آماده نصب کنیم و سایت خود را بالا بیاوریم که برای سایت های شخصی راهکار مناسبی است و می توانیم با این روش یک سایت ارزان قیمت برای خودمان طراحی کنیم.ولی اگر دانش کافی وردپرس یا کدنویسی ندارید از این روش برای طراحی سایت های تجاری استفاده نکنید.

یکی دیگر از راه های زدن سایت ، سفارش طراحی سایت به شرکت هاست.شرکت های بزرگ و معتبری در این زمینه وجود دارند که با وجود تیم حرفه ای و باتجربه وبسایت شما را با بالا ترین کیفیت طراحی می کنند.

شرکت کارباما هم با تیمی مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.اگر تمایل به دریافت مشاوره رایگان دارید روی لینک های زیر کلیک کنید.

دریافت مشاوره رایگان برای طراحی سایت

جهت مطالعه درباره اهمیت نیاز طراحی سایت شرکتی کلیک کنید

جهت مطالعه درباره اهمیت نیاز طراحی سایت فروشگاهی کلیک کنید

سایت ارزان

ویژگی های طراحی سایت:

شرکت یا شخص فریلنسری که شما طراحی سایت خود را به آن می سپارید باید یک سری شرایط را دارا باشد و یک سری نکات را نیز رعایت کند.

مهم ترین نکته این است که بتوانیم از کارآمد بودن  شخص یا شرکت مد نظر مطمئن شویم و با توجه به نمونه کار های گذشته آن بدانیم که آیا می توانیم خواسته مورد نظر خود را در انتهای پروژه تحویل بگیریم یا خیر.

باید از پشتیبانی کامل آنها مطمئن شویم و بدانیم که پس از تحویل سایت در مقابل مشکلات پیش آمده سر پیچی نخواهند کرد و می توانیم مشکلات خود را با آنها مطرح کنیم.

باید امکانت و ویژگی هایی که برای سایت ما نیز قرار خواهند داد نیز مورد بررسی قرار دهیم.زیرا قطعا برای درخواست هایی که ما در ابتدای کار خواهیم داشت یکسری ویژگی و امکانات مورد نیاز است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به این نکته توجه داشته باشید که قیمت های بسیار بالا لزوم بر ارائه خدمات مناسب و یا کیفیت بالا نیست و همانطور هم به طور قطع نمی توان گفت که طراحی سایت ارزان مناسب نیست و حتما باید هزینه زیادی را برای آن صرف کرد.

طراحی سایت با قیمت ارزان

برخی شرکت ها به اسم طراحی سایت ارزان سایت هایی با قیمت بسیار پایین طراحی می کنند.با توجه به هزینه های پایین این سایت ها نمیتوان انتظار کیفیت بالا ازین سایت های ارزان داشت.بنابراین اگر توقع کیفیت بالا دارید و تصمیم بر راه اندازی یک سایت تجاری بزرگ دارید به شما توصیه می کنیم ازین شرکت ها استفاده نکنید.

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید یک سایت داشته باشد بهینه بودن کد های وبسایت برای سئو کردن سایت می باشد.اگر سایت شما فاکتور های سئو را نداشته باشد مثلا UI/UX خوبی نداشته باشد یا کد نویسی نامناسب و حتی سرعت لود بد باعث می شود شما حتی با تولید محتوای خوب ،نتوانید به رتبه های بالای گوگل راه پیدا کنید.

البته منظور ما این نیست هر شرکتی که قیمت پایینی برای طراحی سایت میگیرد سایتی بی کیفیت به شما تحویل می دهد.برعکس این قضیه هم صادق نیست که هر شرکتی که هزینه ی زیادی برای طراحی سایت می گیرد قطعا سایت با کیفیتی به شما ارائه می دهد.

یکی از ادعاهای شرکت ما طراحی سایت حرفه ای با قیمت مناسب است.نه آنقدر گران که مشتری را اذیت کند نه آنقدر ارزان که از نظر مشتری ارائه خدمات با این قیمت عجیب باشد.

سایت ارزان

قیمت طراحی سایت:

طراحی وبسایت ارزان قطعا اولیت تمامی افرادی که تصمیم بر تاسیس سایت برای خود دارند می باشد و آنها می خواهند طراحی سایت با کمترین قیمت برای آنها به اتمام برسد.به عنوان مثال مشاغل کوچکی که تصمیم بر تاسیس سایت برای کسب و کار خود دارند صرفا در ابتدای کار به دنبال طراحی سایت ارزان هستند و همین عدم کسب اطلاعات در این زمینه باعث خواهد شد که بعدا مجبور به هزینه های بیشتر شوند تا بتوانند این اشتباهات احتمالی پیش آمده خود را جبران کنند.

 در طراحی سایت نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید به تمامی آنها توجه داشت و آنها را به طور کامل رعایت کرد که سایت شما با مشکل رو به رو نشود.پس طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت سریع خیلی نمی تواند گزینه مناسبی باشد زیرا که کیفیت کار در این موضوع بسیار پر اهمیت تر از بحث زمان و هزینه است و شما باید بیشتر هدف خود را روی نتیجه مطلوب و سایت مناسبی که در انتها دریافت میکنید بگذارید و نگرانی زیادی بابت قیمت آن نداشته باشید.

ممکن است شرکت های زیادی با عنوان طراحی سایت های حرفه ای با قیمت مناسب و یا طراحی سایت ارزان شما را مجاب به سپردن پروژه خود به آنها کند و شما نیز به دلیل ارزان قیمت بودن آن طراحی سایت خود را به آنها سپرده و در نتیجه می بینید که نتیجه دلخواه را کسب نخواهید کرد.

دلایل عدم اعتماد به این شرکت ها:

تعداد بسیار زیادی از این افراد و شرکت ها که شعار آنها طراحی سایت با قیمت ارزان است،برای طراحی سایت شما از قالب های آماده و قالب هایی که در سایت های دیگر نیز مشاهده کرده اید استفاده کرده و تغییرات زیادی نیز در آن انجام نخواهند داد.در این حالت سایت شما اصلا منحصر به فرد نخواهد بود. اکثر قریب به اتفاق این شرکت ها از افراد غیر متخصص استفاده می کنند که بعد ها شما در بحث پشتیبانی نیز با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *