طراحی وبسایت مبلمان

طراحی سایت مبلمان

مقدمه طراحی سایت مبلمان

امروزه بیش از 57 درصد از صاحبان مشاغل کوچک و متوسط سعی بر ایجاد یک وب سایت جدید یا بهبود وب سایت قدیمی خود دارند. هر اندازه مشخصات وب سایت ظریف‌تر و دقیق‌تر باشد، طراحی آن پیچیده‌تر است. به عنوان مثال، طراحی سایت مبلمان به شدت با طراحی داخلی یا معماری و حس سلیقه مرتبط با محصول ارتباط دارد. خرید مبلمان به‌صورت آنلاین دارای ویژگی‌های خاصی مانند انتخاب دقیق است زیرا مبلمان برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته شده است. به این علت، مشتریان با در نظر گرفتن همه‌ی جنبه‌ها مانند ظاهر مبلمان، اندازه، دوام، مواد، مشخصات مونتاژ، گزینه‌های تحویل و قوانین برگشت محصول، تصمیم به خرید می‌گیرند. با استفاده از طراحی سایت مبلمان می‌توانید از فرصت‌های تبلیغاتی در فضای مجازی استفاده کنید و طراحی‌های خود را در اختیار جامعه بزرگ‌تری قرار دهید.

ویژگی‌های طراحی سایت مبلمان

امروزه بیش از 57 درصد از صاحبان مشاغل کوچک و متوسط سعی بر ایجاد یک وب سایت جدید یا بهبود وب سایت قدیمی خود دارند. هر اندازه مشخصات وب سایت ظریف‌تر و دقیق‌تر باشد، طراحی آن پیچیده‌تر است. به عنوان مثال، طراحی سایت مبلمان به شدت با طراحی داخلی یا معماری و حس سلیقه مرتبط با محصول ارتباط دارد. خرید مبلمان به‌صورت آنلاین دارای ویژگی‌های خاصی مانند انتخاب دقیق است زیرا مبلمان برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته شده است. به این علت، مشتریان با در نظر گرفتن همه‌ی جنبه‌ها مانند ظاهر مبلمان، اندازه، دوام، مواد، مشخصات مونتاژ، گزینه‌های تحویل و قوانین برگشت محصول، تصمیم به خرید می‌گیرند. با استفاده از طراحی سایت مبلمان می‌توانید از فرصت‌های تبلیغاتی در فضای مجازی استفاده کنید و طراحی‌های خود را در اختیار جامعه بزرگ‌تری قرار دهید.

1.رنگ‌هایی که مخاطبان هدف را به خود جلب می‌کنند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، افراد تمایل دارند ارتباط معناداری بین وب سایت شما و محصولاتتان برقرار نمایند. به عبارت دیگر، هر اندازه طراحی سایت مبلمان شما جذاب‌تر باشد، مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد. پس چرا این اثر را تقویت نمی‌کنید و به کسب و کار خود اعتبار نمی‌بخشید؟ پالت رنگ طراحی سایت مبلمان با طراحی وب سایت پزشکی که تماماً سفید و مایل به آبی است، متفاوت خواهد بود. اگر مبلمان چوبی می‌فروشید، از رنگ‌های قهوه‌ای و بافت‌های چوبی استفاده کنید و برای وسایل فلزی، از یک پالت رنگ سفید و نقره‌ای و از عناصر براق استفاده نمایید (البته زیاده روی نکنید؛ این کار نتیجه عکس خواهد داشت) . هنگامی که یک وب سایت مبلمان طراحی می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که پالت رنگ و هویت آن با کل وب سایت سازگار است؛ این نشان می‌دهد شما دقیق و قابل اعتماد هستید.

۲.چیدمان ساده

طراحی سایت تولیدکنندگان مبل باید مانند هر وب سایت خرید آنلاین انجام شود و ساختار زیر را داشته باشد: یک سرصفحه با بخش‌هایی که مهم‌ترین قسمت‌های وب سایت شما را نشان می‌دهد؛ محصولات، مجموعه‌های آن‌ها، «درباره ما» و «با ما تماس بگیرید». محتوای سایت که شامل آگهی‌هایی با پیشنهادات ویژه، محصولات و رضایت‌مندی مشتریان باشد و در نهایت پاورقی با محتوایی که برای بازدید کنندگان سایت شما جذاب باشد.

۳.رسانه‌ها

ه یاد داشته باشید که محتوای معنادار رسانه‌ای برای خرید آنلاین ضروری است زیرا باعث جذابیت و شخصی سازی وب سایت می‌شود. عکس‌های مبلمان باید با کیفیت بالا و از چند زاویه با امکان بزرگنمایی گرفته شوند. هر یک از عکس‌ها باید دارای یک نام فایل مناسب و شرح متن کامل باشد که به SEO کمک می‌کند. همچنین می‌توانید از نمای سه بعدی اتاق، با عناصر قابل کلیک که به صفحه محصول منتقل می‌شوند، استفاده کنید؛ این به مشتریان شما حس حضور در آنجا را می‌دهد.

۴.دسترسی آسان

کاوش وب بدون پیمایش بصری، بی معنی است. طراحی سایت مبلمان باید مانند هر سایت فروش الکترونیکی، دارای راهنما باشد: طبقه بندی کالاها در سربرگ یا نوار کناری، کاتالوگ با موارد فیلتر شده توسط پارامترهای معروف (به عنوان مثال، مبلمان تجاری در برابر مبلمان ساختمان، مبلمان منزل در برابر مبلمان شهری، چوب در برابر شیشه و…)  فرم تماس قابل مشاهده، پرداخت با یک کلیک و… برای اینکه جستجوی کاربران راحت‌تر شود، می‌توانید‌ آن‌ها را از طریق وب سایت خود به صفحه محصولات توصیه شده یا اطلاعات تکمیلی در صفحه محصول هدایت کنید؛ به عنوان مثال، وسایل مبلمان که می‌توانند با فضای داخلی مورد نظر مشتری ترکیب شوند.

۵.وبلاگ حرفه ای

محتوا در بازاریابی یک اصل است؛ یک وبلاگ منحصر به فرد، به اعتبار سازمان می‌افزاید.

۶.تعامل مشتری


  
CTAدر خرید آنلاین ضروری است و گنجاندن چند دکمه که درخواست عضویت در خبرنامه یا پیشنهادات ویژه شما را دارند، مهم است. گزینه دیگر این است که از خریداران بخواهید موردی را که دوست دارند در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، این امر بر تصمیمات خرید آن‌ها تأثیر می‌گذارد و باعث افزایش آگاهی از برند شما در سراسر شبکه‌های‌ اجتماعی می‌شود. یک سرصفحه با بخش‌هایی که مهم‌ترین قسمت‌های وب سایت شما را نشان می‌دهد؛ محصولات، مجموعه‌های آن‌ها، «درباره ما» و «با ما تماس بگیرید». محتوای سایت که شامل آگهی‌هایی با پیشنهادات ویژه، محصولات و رضایت‌مندی مشتریان باشد و در نهایت پاورقی با محتوایی که برای بازدید کنندگان سایت شما جذاب باشد.

۷.حمایت از مشتری و سوالات متداول


مهم نیست که طراحی سایت مبلمان شما چقدر خوب باشد، هنوز هم افرادی هستند که نمی‌دانند چگونه کالاهای شما را سفارش دهند یا می‌خواهند در مورد کالاها یا خدمات خاصی مشورت بگیرند. اگر همیشه آماده کمک به‌ آن‌ها از طریق چت یا حداقل از طریق ایمیل هستید، مردم از آن استقبال می‌کنند. راه دیگر برای پشتیبانی از مشتریان، ایجاد یک بخش سوالات متداول است که در آن شما در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود، نحوه خرید و نحوه سفارش یا امکان مرجوع کردن کالاهای خود توضیح بیشتری می‌دهید.

مزایای طراحی سایت تولیدکنندگان مبلمان

وب سایت تولید مبلمان شما، دریچه‌ای مستقیم به سازمان شماست که بیانگر مرکز فعالیت‌های فروش و بازاریابی شما نیز هست. گفته می‌شود اولین تأثیر، آخرین تاثیر خواهد بود. به عبارت دیگر، وب سایت شما اغلب اولین برداشت از تجارت شما است و باید توجه کاربر را فوراً جلب کند. سایت‌های جذاب و کاربردی در زمینه تولید مبلمان باید جلوه‌ای عالی ایجاد کرده و مشتری بالقوه را با اطلاعاتی که به دنبالش است، شیفته و از مرور آسان مطالب وب سایت، راضی نگه دارد. برای ادامه حیات تولید، طراحی سایت تولیدکنندگان مبلمان باید توسط متخصصانی ایجاد شود که نه تنها طراحی و عملکرد وب سایت را درک می‌کنند، بلکه متخصص SEO ارگانیک هستند که باعث افزایش تعداد مشتریان و فروش بیشتر می‌گردد.

مزایای طراحی سایت مبلمان اداری و منزل

وقت آن است که از وب سایت‌های برتر مبلمان اداری و منزل الهام بگیرید! ما دو نمونه جالب را انتخاب کردیم که به شما ایده‌هایی در مورد ایجاد وب سایت خود یا بهبود طراحی وب سایت موجود می‌دهد.

مینیمالیسم

مینیمالیسم

تقارن کامل، پس زمینه سفید و نمادهای بصری در حالت شناور؛ به نظر می‌رسد این جمله یک دستورالعمل برای طراحی وب سایت ایده آل برای فروشگاه مبلمان است!

رنگ‌های ارگانیک

رنگ‌های ارگانیک

روند طبیعت گرایی هرگز از مد نمی‌افتد. همه می‌خواهند تناسب اندام داشته باشند، غذای سالم بخورند و مبلمان ساخته شده از مواد زیست محیطی بخرند. رنگ‌های سبز و قهوه‌ای، ترکیبی عالی برای شرکتی است که خود را به عنوان دوستدار محیط زیست معرفی می‌کند.

مزایای طراحی سایت مبلمان

تا زمانی که با آخرین متدهای روز دنیا در زمینه طراحی سایت مبلمان پیش بروید و مطابق با آن خدمات ارائه دهید، وب سایت مبلمان شما به درآمدزایی ادامه می‌دهد. از مزایای طراحی سایت مبلمان می‌توان به صرفه جویی هزینه‌ها در زمینه زیرساخت‌ها، اداره یک شرکت فیزیکی، هزینه‌های سفر و غیره اشاره کرد. از دیگر مزایای طراحی سایت مبلمان دسترسی جهانی، با امکان فروش وسایل مبلمان خود به همه جای دنیا و ارائه خدمات شبانه روزی است. مشاغل تولیدی محصولات خاص می‌توانند در فضای آنلاین بسیار شکوفا شوند. به عنوان مثال، اگر نوع خاصی از مبلمان را می‌فروشید، می‌توانید به راحتی مخاطبان جهانی مناسب را برای آن در اینترنت پیدا کنید. طراحی سایت مبلمان در دسترسی بهتر به مشتریان برای بهبود خدمات، انعطاف پذیری بیشتر و پاسخ به موقع به سوالات‌ آن‌ها نیز کمک شایانی می‌کند. تسهیلات برای برون سپاری وظایفی مانند بازاریابی و توسعه وب به افراد متخصص‌تر به شما این امکان را می‌دهد که بر روی بخش اصلی تجارت تمرکز کنید.

قرار دادن سریع محصولات بر روی سایت، پرداخت آسان آنلاین و تحویل به موقع محصولات از دیگر مزایای طراحی سایت مبلمان هستند. حتی در هنگام مسافرت، می‌توانید تجارت خود را از هر کجای دنیا اداره کنید. و در نهایت، مدیریت عملیات تجاری آنلاین بسیار ساده و راحت است؛ زیرا استرس و فشار جسمی کمتری در آن وجود دارد و تقریباً می‌توانید همه کارها را به متخصصان واگذار کنید.

مدت زمان و هزینه طراحی سایت  گالری مبل

حتما قبل از آغاز طراحی وب سایت از متخصصین طراحی وب مشاوره بگیرید؛ زیرا ممکن است تمامی تلاش‌ها و هزینه‌های شما در ایجاد وب سایت هدر رود. هزینه‌هایی طراحی سایت شامل موارد زیر هستند:

  1. ثبت دامنه
  2. هاست وب سایت
  3. طراحی گرافیک توسط گرافیست
  4. اسکریپت‌های مورد نیاز وب سایت
  5. امن سازی سایت
  6. درج اطلاعات صفحات سایت
  7. پیاده سازی صفحات سایت توسط توسعه دهنده وب

مدت زمان و هزینه طراحی سایت مبلمان توسط شرکت‌های مختلف، متفاوت است. همیشه پرداخت هزینه بیشتر، موفقیت وب سایت شما را به همراه نخواهد داشت. مهم آن است که شرکت طراحی سایت ، هدف شما را از ایجاد وب سایت درک نموده باشد. بنابراین همیشه سابقه شرکت طراحی سایت را در نظر بگیرید. به طور متوسط برای پروژه‌های مبلمان بازه زمانی ۲۰ روزه و برای پروژه‌های فروشگاهی به ۳۵ روز زمان احتیاج خواهیم داشت.

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مقاله، به موضوع طراحی سایت مبلمان اداری و منزل پرداختیم. مانند سایر SMEها، شرکت‌های مبلمان باید به چگونگی ارتباط وب سایت‌ آن‌ها با فعالیت و تصویر کلی تجارتشان اهمیت دهند و سعی کنند تعامل کاربر را تسهیل نمایند. امیدواریم به شما برای شروع ایجاد تغییراتی در کسب و کارتان کمک کرده باشیم. با ما تماس بگیرید www.karbama.net «سایت کارباما» شما را در فرآیند جذاب سازی و طراحی سایت مبلمان،  راهنمایی خواهد کرد.

ویدیو معرفی تیم کارباما

برای آشنایی بیشتر با تیم کارباما و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و آنلاین کردن کسب و معرفی خدماتی که ما ارائه میدهیم ویدیو زیر را مشاهده کنید.

پلن پایه

شروع از هشت میلیون تومان

  • اجرا سایت با وردپرس و ووکامرس
  • صفحه ساز گرافیکی
  • پنل مدیریت پیشرفته
  • تعریف منو و زیرمنو
  • اتصال به درگاه های بانکی
  • وبلاگ و مقالات
  • نظردهی کاربران
  • عضویت کاربران
  • واکنشگرا (رسپانسیو)
  • یک جلسه آموزش حضوری
  • تعریف انواع محصول
  • شش ماه پشتیبانی رایگان
  • ورود اطلاعات 10 محصول (نمونه)

پلن استاندارد

شروع از پانزده میلیون تومان

  • اجرا سایت با وردپرس و ووکامرس
  • اتصال به درگاه های بانکی
  • انواع روش های حمل و نقل
  • مقایسه محصولات
  • انواع دسته بندی محصول
  • جستجو پیشرفته و فیلتر
  • صفحه ساز گرافیکی
  • تعریف انواع صفحات
  • تعریف منو و زیرمنو
  • وبلاگ و مقالات
  • نظردهی کاربران
  • سئو استاندارد
  • طراحی انواع برگه مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • عضویت کاربران
  • افزایش سرعت و کشینگ
  • واکنشگرا (رسپانسیو)
  • دو جلسه آموزش حضوری
  • نه ماه پشتیبانی رایگان
  • ورود اطلاعات 20 محصول (نمونه)
  • بهینه سازی تصاویر
  • پشتیبانی و چت آنلاین
  • تعریف برند محصول
  • ارسال پیامک
  • افزودن به علاقمندی
  • یکسال پشتیبانی رایگان

پلن پرمیوم

قیمت توافقی

  • اجرا سایت با وردپرس و ووکامرس
  • استفاده از ui/ux اختصاصی
  • اتصال به درگاه های بانکی
  • انواع روش های حمل و نقل
  • مقایسه محصولات
  • انواع دسته بندی محصول
  • جستجو پیشرفته و فیلتر
  • صفحه ساز گرافیکی
  • پنل کاربری حرفه ای
  • تعریف انواع صفحات
  • تعریف منو و زیرمنو
  • وبلاگ و مقالات
  • نظردهی کاربران
  • سئو استاندارد
  • طراحی انواع برگه مورد نیاز
  • امنیت بالا
  • گالری تصاویر و اسلایدر
  • عضویت کاربران
  • افزایش سرعت و کشینگ
  • واکنشگرا (رسپانسیو)
  • سه جلسه آموزش حضوری
  • تعریف انواع محصول
  • شش ماه پشتیبانی رایگان
  • ورود اطلاعات 30 محصول (نمونه)
  • بهینه سازی تصاویر
  • پشتیبانی و چت آنلاین
  • پاپ آپ
  • فاکتور پیشرفته
  • پشتیبانی و تیکتینگ محصول
  • تعریف برند محصول
  • ارسال پیامک
  • افزودن به علاقمندی
  • یکسال پشتیبانی رایگان

مشاوره طراحی وبسایت کارباما

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *