property

طراحی سایت املاک

از آن جایی که امروزه وب مارکتینگ گسترش فراوانی یافته است، تمامی کسب وکارها به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند. به بیان دیگر لازمه‌ی موفق بودن در این روزگار، توانایی کسب و کار در فضای مجازی است. در این بین مشاورین املاک نیز باید برای این که بازار خود را حفظ کنند به همین سمت و سو میل پیدا کنند. خب این قطعاً به این معناست که باید به فکر ایجاد فضایی در اینترنت برای راه اندازی و یا ادامه کسب و کار خود باشند. امروزه به دلیل دغدغه‌هایی که افراد جامعه با آن‌ها درگیر هستند و مشغله‌های فراوانی که دارند، برای رفع هر نیاز خود ابتدا به سراغ اینترنت می‌روند. فضای مجازی و وب مارکتینگ‌های مختلفی که این روزها وجود دارد، باعث شده دیگر بازارهای سنتی قدیمی محبوبیت گذشته را نداشته باشند. از طرفی استفاده از فضای مجازی باعث صرفه جویی فراوانی در وقت افراد جامعه نیز می‌شود. دنیای ملک و املاک نیز از این فضا جدا نخواهد بود. پس بنابراین اگر به دنبال ارتقای شغل خود به عنوان مشاور املاک هستید و یا حتی می‌خواهید کسب وکار خود را به تازگی شروع کنید، اولین و مهم‌ترین چیزی که باید به آن بیاندیشید طراحی وبسایت املاک خواهد بود. فضایی که از طریق آن بتوانید کسب وکار خود را به روز و سازگار با شرایط مارکتینگ جدید انجام دهید و تسهیلات فراوانی را نیز برای مشتریان خود ایجاد کنید. در ادامه توضیحات بیش تری در رابطه با راه و روش‌های طراحی سایت مشاور املاک با شما در میان می‌گذاریم. در نتیجه این مطلب را از دست ندهید.

طراحی وبسایت املاک

طراحی سایت املاک چه فوایدی دارد؟

همانطور که پیش‌تر هم ذکر کردیم، برای اینکه شما به عنوان یک مشاور املاک کسب کار خود را در بازار اینترنتی جدید حفظ کنید و یا اینکه کسب وکار تازه ساز خود (استارت آپ) را با موفقیت اجرا کنید، به یک طراحی سایت خرید و فروش ملک احتیاج خواهید داشت. البته لازم است که در همین ابتدای کار این نکته مهم را ذکر کنیم، اینکه طراحی سایت املاک به هیچ وجه کار ساده و پیش افتاده‌ای نخواهد بود. فراموش نکنید که شما قرار است بتوانید کسب وکار خود را به طور کامل از طریق همین وبسایت انجام دهید. شاید با توجه به سبک زندگی که اخیراً مردم جامعه دارند، دیگر نه حوصله و نه وقت آن را داشته باشند که حضوری و با سر زدن به همه ی دفترهای املاک، ملک مورد نظر خود را فروخته، خریده و یا رهن و اجاره کنند. قبلاً هم این نکته را ذکر کردیم که تمامی نیازهای روزمره افراد جامعه امروزه از طریق اینترنت و سرچ در آن برآورده خواهد شد. تمامی همین نکات است که اهمیت طراحی سایت املاک حرفه ای را بیش از بیش پررنگ می‌کند. پس شاید بتوان به این نتیجه رسید که از همین ابتدای کار به دنبال افراد حرفه‌ای که در این زمینه تجربه‌هایی فراوان دارند، بروید و طراحی وبسایت املاک خود را به آن‌ها بسپارید. یک طراحی سایت املاک ریسپانسیو، فوایدی فراوانی هم برای شما به عنوان مشاور املاک و هم برای مشتریان شما خواهد داشت. امکاناتی که در وبسایت خود قرار می‌دهید، باعث خواهد شد مشتریان بیش تری به سمت شما بیایند. برای مثال با ایجاد گالری تصاویر از پروژه‌ها و املاک مختلف، به کاربران این امکان را خواهید داد که قبل از اقدام برای هر کاری، به راحتی بتوانند تصور لازم از ملک مورد نظر را داشته باشند. خب این قطعاً یکی از فواید خیلی مهم طراحی سایت املاک حرفه‌ای خواهد بود. البته مواردی دیگر مثل ایجاد لوکیشن در سایت نیز برای کاربران بسیار کاربردی است. آن‌ها می‌توانند با مشاهده عکس‌های املاک مختلف موقعیت مکانی آن‌ها را نیز مشاهده کنند و از روی نقشه‌ای که برای سایت در نظر گرفته شد است آدرس دقیق آن ملک را بیابند. در نظر داشته باشید که طراحی سایت باید حتماً به گونه‌ای باشد که هم کاربرانی که قصد جست وجو دارند و هم کاربرانی که مشخصات ملک خود را می‌خواهند در صفحه شما وارد کنند، با آسانی بتوانند با آن کار کنند.

طراحی وبسایت آگهی املاک

یادتان باشد که اگر طراحی سایت املاک خود را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید، می‌توانید در فضای مجازی پیشرفت مضاعفی کرده و اگر هزینه‌ای در این زمینه صرف کرده‌اید چندین برابر آن را دریافت خواهید کرد. پس لحظه‌ای درنگ نکنید و به فکر هم رنگ شدن با دنیای تکنولوژی و نت مارکتینگ باشید. در ادامه از ویژگی‌هایی که باید برای طراحی وبسایت املاک خود در نظر بگیرید می‌گوییم.

ویژگی‌های طراحی سایت مشاور املاک

برای اینکه یک طراحی سایت املاک ریسپانسیو را داشته باشید، باید ویژگی‌های مهمی را که در ادامه ذکر خواهیم کرد، در این طراحی به کار ببرید. البته همانطور که پیش‌تر هم ذکر کردیم کار طراحی سایت مشاور املاک را به دست افراد حرفه‌ای و شرکت‌های طراح سایت بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را در کم‌ترین زمان ممکن به دست بیاورید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت مشاور املاک عبارتند از:

  • داشتن یک فیلتر جست و جو حرفه‌ای

در طراحی سایت املاک، یک ویژگی مهم برای کاربران، داشتن یک سیستم فیلتر حرفه‌ای برای سرچ ملکی که می‌خواهند است. باید این جست وجو سریع و در کم‌ترین زمان ممکن برای آن‌ها اتفاق بیفتند. در این صورت است که آن‌ها مشتریان دائمی شما خواهند شد.

  • توضیح درباره خودتان

“درباره ما” قسمتی است که در تمامی وبسایت‌های معتبر وجود دارد. در این قسمت شما باید توضیحاتی در مورد خود از جمله محل شرکت املاک، شماره تماس، سابقه کاری و زمینه‌های کاری خود بدهید.

  • نظرات مشتری

باید حتماً در طراحی وبسایت املاک، قسمتی وجود داشته باشدکه مشتریان بتوانند نظرات وشرایط ملک مد نظرشان را در آن قرار دهند.

  • مکان یاب (شبکه فروش)

یکی از امکانات طراحی سایت املاک، استفاده از مکان یاب است. شبکه‌ای مانند مکان یاب گوگل که کاربران می‌توانند از طریق آن مکان ملکی که قصد فروختن یا اجاره دادن و یا اجاره کردن آن را دارند مشاهده کنند.

امکانات طراحی سایت املاک
  • مجهز به رهن و اجاره آنلاین

فروش آنلاین و این قسمت می‌توانند هر دو شامل یک بخش از وبسایت شما باشند. اما در هر صورت قسمت رهن و اجاره باید شرایط ملک را بازگو کند. برای مثال چه مقدار پیش پرداخت لازم است، آیا ملک مبله است یا نه و آیا شرایط خاصی برای رهن و اجاره ملک وجود دارد یا نه.

  • شکل ظاهری سایت

برای طراحی سایت خرید و فروش ملک، باید به شکل ظاهری آن توجه ویژه‌ای شود. اگر کیفیت به کار رفته در آن کم باشد، مشتری زیادی جذب آن نخواهد شد و کسب وکار شما نیز رونق نخواهد گرفت. البته خب می‌توان گفت این موضوعی است که برای همه وبسایت‌ها با موضوعات مختلف صدق خواهد کرد.

  • رعایت تمامی اصول سئو

در طراحی سایت املاک خود، باید بیش از همه به اصول سئو دقت کنید. از آن جایی که قرار است در این وبسایت از عکس‌های فراوانی استفاده کنید، پس در نظر داشته باشید که اصولی همچون تگ آلت‌ها و یا لینک دهی‌ها باید با به کارگیری نهایت دقت رعایت شوند. از همین روست که بارها گفته‌ایم این کار را حتماً به متخصصین بسپارید.

  • لوگو مخصوص به خود را استفاده کنید

یادتان باشد برای اعتباربخشی به وبسایت خود، آرم و لوگویی که توسط گرافیست طراحی شده است را در تمامی صفحات وبسایت خود قرار دهید تا همگی با برند شما آشنا شوند.

  • صفحه اصلی وبسایت

یک نکته مهم اینکه برای طراحی وبسایت املاک، صفحه اصلی وبسایت باید تمامی آیکون‌ها اصلی را داشته باشد. تا جای ممکن این صفحه ساده بوده و استفاده از آن کاربر را دچار گیجی و سردرگمی نکند.

  • درکیفیت تصاویر دقت کنید

یادتان باشد برای طراحی سایت مشاور املاک، تصاویر حرف اول را می‌زنند. زیرا از طریق همین تصاویر است که مشتریان می‌توانند املاک مورد نظر خود را بررسی کنند. پس در هر چه با کیفیت‌تر بودن این تصاویر کوشا باشید. ترجیحاً عکس‌ها با موبایل گرفته نشوند و برای کسانی که می‌خواهند فروش و یا رهن و اجاره املاک خود را به شما بسپارند قوانینی را وضع کنید تا تصاویری با کیفیت به شما ارائه دهند.

طراحی سایت مشاور املاک

و در آخر باید گفت طراحی وبسایت املاک، امری ساده نخواهد بود. به بیان واضح‌تر باید گفت آن قدر نکاتی که شما باید مورد توجه قرار دهید زیاد است که شاید شما به عنوان مشاور املاک وقت آن را نداشته باشید که برای بهبود وبسایت اقدام کنید. به همین دلیل از همان ابتدا، کار را به کاردان بسپارید تا به نتیجه‌ای باورنکردنی دست یابید. هزینه طراحی سایت املاک هر چقدر باشد، اگر توسط افراد حرفه‌ای انجام شود به زودی هزینه آن به شما برمی‌گردد. در این زمینه می‌توانید به وبسایت کارباما (www.karbama.net) سر بزنید و ادامه کار را به آن‌ها بسپارید.

آنچه در اینجا بدان پرداختیم اطلاعاتی در رابطه با طراحی سایت املاک بود. در ادامه از ویژگی‌های طراحی سایت مشاور املاک نام بردیم و وبسایت کارباما را به عنوان شرکتی متخصص در زمینه طراحی سایت معرفی کردیم.

درخواست مشاوره رایگان

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *