تولید محتوا ویدیویی

معرفی

ویدیو معرفی تیم کارباما

برای آشنایی بیشتر با تیم کارباما و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و آنلاین کردن کسب و معرفی خدماتی که ما ارائه میدهیم ویدیو زیر را مشاهده کنید.

موشن گرافیک

بهترین روش معرفی محصولات و خدمات

برای معرفی هر چه بهتر محصولات و یا خدماتی که در کسب و کار خود ارائه می کنید، میتوانید از ابزارهای گرافیکی یا ویدیویی استفاده کنید. اما با استفاده از موشن گرافیک می توانید از هر دو ابزار گفته شده در یک خروجی نهایی بهره ببرید. یک موشن گرافیک خوب، حس نیاز را در مخاطب بیدار میکند و در نهایت با یک ارایه خوب از محصولات یا خدمات شما به آن پاسخ می دهد. امروزه موشن گرافیک یکی از موثر ترین راه های جذب اولیه ی مخاطب به کسب و کار شما می باشد. ما در کارباما با استفاده از متخصصین این حوزه بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم کرد.

tadvin3
tadvin1

عکاسی و فیلمبرداری

ارائه بهتر ؛ دیده شدن ؛ فروش بیشتر

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

تیزر، تدوین و کارگردانی

کت و شلوار کسب و کار شما

شما با ساخت تیزر می توانید دو هدف معرفی کسب و کار و معرفی محیط فعالیت خود را با یک فعالیت به دست آورید. همچنین میتوانید برای آموزش، معرفی خدمات و معرفی محصولات از تیزر ها و کلیپ های تبلیغاتی متنوع استفاده کنید.

مستند ها با اهداف مختلفی تولید می شوند، یکی از این اهداف تبلیغات است. یعنی شما میتوانید یک مستند از سیستم تامین، فروش و تحویل محصولات و یا از بخش های دیگر چرخه کاری خود بسازید و به مخاطب ارائه کنید. این روش در جلب اعتماد مشتری بیشترین تاثیر را دارد. اما ساخت مستند و کارگردانی آن بسیار تخصصی بوده و هنر ظریفی است که در تولید آن نمی توان به هر کس اعتماد کرد اما سابقه، تخصص و ذوق هنری تیم کارباما در این زمینه می تواند برای شما موفقیت های بی نظیری در رقابت با سایرین ایجاد کند.

tadvin2

درخواست

ثبت درخواست تولید محتوا ویدیویی

در صورتیکه تمایل به طراحی گرافیکی دارید درخواست خود را همراه با اطلاعات خود ثبت کنید.کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس می گیرند.

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.