کسب و کار در اینستاگرام

اهمیت کسب و کار در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده و طبق تحقیقاتی که انجام شده است افراد بسیار زیادی در جهان و ایران از آن استفاده می کنند.از این رو افراد و کسب و کار های مختلفی از این راه شروع به فعالیت کرده اند.

کسب و کار با اینستاگرام

رشد کسب و کار:

یکی از ویژگی هایی که کسب و کار در اینستاگرام را با دیگر کسب و کار ها متمایز میکند این است که شما در کسب و کار خود نمیتوانید در هر ساعتی از شبانه روز فعالیت داشته باشید و کسب درآمد کنید ولی در اینستاگرام، ساعت و زمان خاصی برای شما مطرح نیست چرا که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید و درآمد زایی داشته باشید.

نکته بسیار مهم دیگر عدم وجود فاکتور محدودیت مکانی می باشد.شما در اینستاگرام علاوه بر زمان میتوانید از لحاظ موقعیت مکانی هم بسیار جلوتر از رقبای خود باشید و با تمامی شهرها و حتی کشورها در ارتباط باشید و با آنها نیز محصولات خود را به اشتراک بگذارید و افراد مختلف از سراسر جهان را به سمت کسب و کار خود سوق دهید.

اینستاگرام مارکتینگ

تاثیر گذاری افراد شناخته شده در کسب و کار ما:

شما می توانید با همکاری با افرادی که در کسب و کار مشابه شما موفق بوده اند و شناخته شده هستند به طور قابل توجهی کسب و کار خود را رونق دهید و بیش از بیش دیده شوید.در واقع اگر آن افراد که بسیار معتبر هستند نزد مردم تبلیغ کسب و کار شما را انجام دهند این امر باعث می شود که به طور گسترده دیده شوید و مردم راحت تر به شما اعتماد کنند.

به دفعات دیده شده که این سبک از تبلیغات بازده فوق العاده ای داشته و تحول شگفت انگیزی در آن کسب و کار ایجاد شده است.این کار باعث می شود که پیج شما بین میلیون ها بازدید کننده در گردش قرار می گیرد و دیده می شود که این امر بسیار تاثیر گذار است.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم که حتما باید قبل از تبلیغات به آن توجه داشت اطمینان از داشتن محتوای مناسب می باشد.چرا که زمانی که افراد مختلف وارد پیج شما می شوند باید بتوانند با پیج شما ارتباط برقرار کرده و آن را برای خود مفید بدانند تا آن را دنبال کنند و یا تصمیم به خرید ازآن بگیرند. پس همانطور که در مقاله های گذشته نیز به آن اشاره شده بود تولید محتوای خوب بسیار مهم و الزامی است.

هشتک گذاری چه تاثیری دارد؟

یکی دیگر از راه های شناخته شدن در اینستاگرام استفاده از هشتگ در پست های خود می باشد. شما میتوانید کلمات کلیدی که در حوزه فعالیت شما وجود دارد و ممکن است افراد زیادی آنها را سرچ کنند را در انتهای پست های خود قرار دهید و هنگام سرچ نمایش داده شود و بیش از پیش دیده شوید.این راه بسیار می تواند به شما کمک کند و امروزه هشتگ گذاری را بسیاری از کسب و کار ها به طور جدی و حرفه ای دنبال می کنند.مثلا اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت میکنید می توانید از کلمات کلیدی مانند #طراحی سایت،#طراحی سایت شرکتی،#طراحی سایت فروشگاهی و … استفاده نمایید.

هشتگ گزاری در اینستاگرام

آنالیز و بررسی روند رقیبان:

در اینستاگرام شما این قابلیت را خواهید داشت که بتوانید روند فعالیت رقیبان خود را هم نیز تحت نظر داشته باشید.به عنوان مثال نحوه خدمات دهی،پست گذاشتن و ارتباط با مشتری کسب و کار های موفق و رقیبان خود را می توانید رصد کنید و تا حدودی از تجربیات آنها نیز بهره بگیرید. این امر میتواند بسیار به موفقیت شما کمک کند و شما را سریع تر به هدف خود برساند.

جذب مخاطب و تشویق به حضور در سایت:

شما میتوانید با خلاقیت خود یکسری فعالیت خاص و منحصر به فرد انجام دهید و مشتری های جدید و متفاوتی جذب کنید.در ضمن باید به این نکته نیز توجه کرد که شما باید علاوه بر اینستاگرام سایت خود را نیز مد نظر داشته باشید و فعالیت خود را طوری تنظیم کنید که افراد را تشویق به حضور در سایت خود کنید.

اینستاگرام مارکتینگ

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *