دامنه چیست؟

هاست و دامنه چیست ؟

دامنه چیست؟

دامنه،همان نام سایت شما میباشد و همانطور که هر چیزی یک نامی دارد سایت شما نیز باید دارای اسم باشد.شما میتوانید اسم سایت خود را متناسب با حوزه کاری خود انتخاب کنید .در غیر این صورت می توانید اگر اسم خاصی مد نظراتان هست انتخاب کنید. اما به طور کلی باید ابتدا از خالی بودن آن دامنه مطمئن شوید و سپس آن را خریداری کنید.

هاست و دامنه چیست؟

شما برای خریددامنه میتوانید به نمایندگی های ثبت دامنه سر بزنید. ولی دقت کنید که خرید خود را از سایتی مطمئن انجام دهید که بعدها دچار مشکل نشوید.

در ضمن برای خرید دامنه ir  میتوانید مستقیم از سایت ایرنیک سفارش خود را به ثبت رسانید.چراکه اگر از آنجا هم به ثبت نرسانده باشید باید حتما به این سایت جهت تایدیه سر بزنید.

ما چند نوع  پسوند دامنه داریم که هرکس میتواند با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب کند و از آن استفاده کند.دامنه های com.وnet.و… چند نمونه از دامنه های بین المللی هستند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند و دامنه ir. هم که شناخته شده و داخلی می باشد و به نسبت هزینه آن پایین تر است.

دامنه چیست؟

.

هاست چیست؟

هاست محل میزبانی وب می باشد و جایی است که اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار میگیرد و باید همواره به اینترنت متصل باشد.و هر زمانی که فردی وارد سایت ما شد بتواند اطلاعت داخل سایت را مشاهده کند.به این دستگاهی که به طور دائم به اینترنت متصل است سرور گفته می شود.

حالا شما با توجه به شلوغی وترافیک سایت خود هاست متناسب برای خود تهیه خواهید کرد در ضمن شما میتوانید سرور خود داخل و یا خارج از کشور انتخاب کنید که این مورد نیز به  میزان بازدیدکنندگان و مشتریان سایت شما مربوط می شود که باید متناسب با همه این فاکتور ها هاست خود را خریداری کنید.

ویژگی های هاست خوب پیست؟

یک هاست خوب باید همیشه در دسترس و متصل باشد و قطعی نداشته باشد.سرعت بالایی داشته باشد تا سایت ما همیشه با سرعت بالا در اختیار بازدیدکنندگان و مشتریان ما باشد.در مقابل ویروس های احتمالی نیز به خوبی مقاوم باشد و امکانات جانبی خوبی نیز داشته باشد.

هاست چیست؟

پس از خرید هاست و دامنه میتوانید آن زمان دامنه خریداری شده خود را به هاست خود متصل کنید.به این نکته باید توجه داشته باشید که هاست انواع مختلفی دارد  و سعی کنید متناسب ترین مدل آن را خریداری کنید.و از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید که دچار یکسری مشکلات و اختلالات احتمالی نشوید.

حال یه اطلاعات کوتاهی در زمینه انواع هاست به شما خواهیم داد.فضای هاست بر روی هارد سرور های لینوکس یا ویندوز قرار دارد.و متناسب با قدرت سرور و ارتباط مناسب با دیتا سنتر کیفیتی که دریافت خواهیم کرد متفاوت خوهد بود.

کنترل پنل های متفاوتی نیز  با توجه به سیستم عامل سرور برای هر هاست وجود دارد و این امکان را برای ما فراهم می سازد که بتوانیم به راحتی مدیریت و کنترل بر هاست خود داشته باشیم راحت تر با مشتریان در ارتباط باشیم  سوالات و خواسته های آن ها را جواب دهیم و به طور کلی کار مارا بسیار آسانتر و راحت تر خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه شما باید اطلاعاتی در زمینه هاستینگ کسب کنید.

امیدوارم که از این پست لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.برای ثبت سفارش طراحی سایت همین حالا اقدام کنید.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *