طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

چرا داشتن یک سایت پزشکی اهمیت فراوانی دارد؟

شاید چند سال قبل وقتی که نیاز به مراجعه به دکتر پیدا میکردیم، باید به مطب یا کلینیک مدنظر خود می رفتیم و مدت زیادی را در انتظار دیدن پزشک صبر می کردیم. در سال ۲۰۲۱ و با پیشرفت هایی که رخ داده می توان با این مشکلات خداحافظی کرد. طراحی سایت پزشکی پاسخ بسیار روشنی برای حل این مشکل می باشد.

اکثر افرادی که قصد مراجعه به پزشک را دارند، در ابتدا ترجیح می دهند نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. این کار باعث می شود که در وقت مشخص و تعیین شده قبلی به پزشک خود مراجعه کنند. پس می توان به راحتی متوجه شد که طراحی وب سایت پزشکی می تواند کمک بسیار زیادی را به مطب ها از یک طرف و به بیماران در طرف مقابل بکند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث اهمیت طراحی سایت ویژه پزشکان می‌شود، وجود سایت های رقیب می باشد. امروزه تقریباً تمامی پزشکان به صورت شخصی یا به صورت مجموعه ای اقدام به طراحی سایت برای خدمات خودشان می کنند. پس در واقع در حالتی که ما یک سایت حرف های برای رزرو نوبت نداشته باشیم، کاربران اینترنتی زیادی را تقدیم به رقیبان خود خواهیم کرد. علاوه بر این مورد داشتن سایت پزشکی باعث می شود که بتوانیم به صورت ۲۴ ساعته و در تمام شبانه روز خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت پزشکی

امکانات سایت پزشکی

حالا که با اهمیت طراحی سایت پزشکی آشنا شدیم باید از امکانات و ویژگی های آن اطلاعات کامل را داشته باشیم تا بدانیم که پروژه خود را به چه تیمی بسپاریم. یکی از مهم ترین صفحات در سایت های پزشکی و یا کلینیک صفحه ارتباط با ما و تماس با ما می باشد. اکثر کاربرانی که به سایت های پزشکی سر میزنند این صفحات را چک میکنند و به دنبال یک راه ارتباطی با شما هستند. بهتر است که یک فرم برای رزرو نوبت در اختیار کاربران خود قرار دهید. همچنین آدرس خود را به صورت کامل به همراه نقشه محل کار در این صفحات درج کنید. آخرین مواردی که باید در این صفحات وجود داشته باشند، آدرس ایمیل، تلفن های تماس، کد پستی و یک شماره جهت فکس می باشد.

طراحی سایت پزشکی

دیگر امکانات سایت پزشکی

داشتن صفحات ذکر شده تنها بخش کوچکی از امکانات مورد نیاز در یک سایت حرفه ای می باشند. برای اینکه یک پزشک در فضای مجازی به موفقیت قابل توجهی برسد، باید نکات بیشتری را در سایت خود رعایت کند. یک پزشک و یا مجموعه ای از پزشکان برای دیده شدن در فضای مجازی احتیاج به یک تیم حرفه ای توسعه دهنده دارند.

در طراحی سایت ویژه پزشکان بهتر است که رزومه تحصیلی پزشکان به صورت کامل درج شود. این اطلاعات باعث می شود اعتماد کاربرانی که به سایت مراجعه می‌کنند بیش از پیش جلب شود. همچنین برای بهتر دیده شدن بهتر است به صورت منظم مقاله ها و مطالب علمی جدید در حوزه پزشکی را در سایت خود نشر دهید. یک سایت پزشکی معتبر در تهران باید امکانات زیادی را داشته باشد که در این بخش به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

  • صفحه درباره ما و تماس با ما
  • قرار دادن رزومه پزشک و یا پزشکان مجموعه
  • امکان رزرو آنلاین نوبت با پرداخت آنلاین
  • انتخاب زمان ویزیت توسط بیمار
  • قرار دادن مقاله ها و اخبار روز دنیای پزشکی در سایت
  • امکان ثبت نام همراه پنل کاربری برای بیماران
  • داشتن اطلاعات کافی مانند اطلاعات تماس و یا شرکت های همکار
امکانات طراحی سایت پزشکی در تهران

امکانات طراحی سایت پزشکی

نکاتی که باید در طراحی سایت پزشکی رعایت کنیم

یکی از مهمترین نکاتی که باید در یک سایت پزشکی وجود داشته باشد امکان نوبت دهی آنلاین می باشد. اکثر افرادی که به سایت ما سر می زنند قصد دارند تا نوبت ملاقات خود را به صورت آنلاین رزرو کنند و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند. این کار باعث صرفه جویی در وقت مراجعه کنندگان می شود و همچنین هزینه رفت و آمد را از بین خواهد برد. یکی دیگر از مسائلی که در این روزها و با وجود بیماری کرونا اهمیت زیادی دارد از بین‌بردن ازدحام جمعیت می باشد. سیستم نوبت دهی آنلاین می تواند از ازدحام در محل کار پزشکان مثل کلینیک ‌های پزشکی جلوگیری کند.

نکته بعدی که تقریباً در تمامی سایت ها اهمیت فراوانی دارد، طراحی مناسب اِلمان های سایت می باشد. این کار باعث می شود که کاربران ما تجربه خوبی را از بازدید داشته باشند و به اصطلاح یک سایت کاربر پسند را طراحی کرده باشیم. در این مورد ابتدا شرکت طراحی سایت باید نظر پزشک را بگیرد و امکاناتی که لازم هست در سایت قرار داشته باشد را بررسی کند. در نهایت بهترین تصمیم برای چینش اِلمان ها در سایت گرفته می شود.

هنگام طراحی سایت کلینیک باید حواسمان به درگاه پرداخت آنلاین باشد و از همان ابتدا آن را در سایتمان قرار دهیم. برای مثال رزرو نوبت نیاز به پرداخت اینترنتی دارد و در صورتی که یک درگاه در سایت ما وجود نداشته باشد نمی توانیم این خدمت را داشته باشیم. همچنین می توانیم در این بخش، تنها قسمتی از هزینه ویزیت را از بیمار دریافت کنیم تا یک اعتماد دو طرفه به وجود بیاید.

برای اطلاع از تعرفه و قیمت طراحی سایت پزشکی با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

درخواست مشاوره رایگان

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

وب سایت کارباما

«سایت کارباما» یکی از سایت‌های مرجع در خصوص طراحی سایت است که شما می‌توانید برای طراحی سایت پزشکی به تیم زبده کارباما مراجعه کنید. کارباما در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی وبسایت شرکتی، تولید محتوا، طراحی وبسایت فروشگاهی، خدمات اینستاگرام، خدمات گرافیکی و… به فعالیت مشغول است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه کارباما (https://karbama.net) از نحوه فعالیت این تیم و هزینه طراحی سایت مطلع شده و با توجه به نیاز خود از خدمات آن بهره مند شوید.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *