طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

مقدمه طراحی سایت در کرج

مخاطب اصلی این مقاله، کسب و کارهای واقع در شهر کرج است. قصد داریم در این متن شما را با ضرورت راه اندازی یک وبسایت حرفه‌ای آشنا کنیم و ویژگی‌های چنین وبسایتی را برشماریم و سپس برای طراحی سایت در کرج با شما همراه شویم.

طراحی سایت در کرج
طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار برای صاحبان کسب و کار، وبسایت اینترنتی است. بسیاری از افراد برای جستجوی کالا و خدمات مورد نظر خود ابتدا جستجوی ساده‌ای در اینترنت انجام می‌دهند تا با قیمت، انواع، ویژگی‌ها و ارائه دهندگان آشنا شده و تصمیم بهتری بگیرند. در چنین فضایی داشتن یک وبسایت چشم نواز و حرفه‌ای می‌تواند به عنوان یک ویترین زیبا و چشم نواز عمل کند. و علاوه بر شناساندن برند شما به مخاطب عام، مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.

اگر بگوییم بدون وبسایت کسب و کار خود را از دست خواهید داد، اغراق نکرده‌ایم. شاید بسیاری از کسب و کارهای نوپا که زمان و بودجه‌ی محدودی دارند ترجیح بدهند که فعالیت مجازی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتوب و سایر شبکه‌ها آغاز کنند. اما باید توجه نمود که وبسایت مزایایی برای شما به همراه دارد که در این شبکه‌ها قادر به دستیابی به آن‌ها نخواهید بود.

ضرورت طراحی وبسایت برای کسب و کارها

اولین محدودیت شبکه‌های اجتماعی نسبت به وبسایت، محدودیت ظاهری و امکانات است. شما در شبکه‌های اجتماعی تنها قادر خواهید بود از امکاناتی که آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید. اما امکانات و فضای گرافیکی وبسایت کاملا در اختیار شماست.

فروش در شبکه‌های اجتماعی سخت‌تر از وبسایت است. در وبسایت امکاناتی برای دسترسی مستقیم خریدار به بخش‌های فروش و سفارش وجود دارد که در همه‌ی شبکه‌ها چنین دسترسی قرار داده نشده است. از جمله این موارد امکان دسترسی سریع به خرید بدون نیاز به ارتباط با فروشنده، انتخاب رنگ، اندازه و تعداد محصول و ساخت سبد خرید است.

مسئله‌ی مهم دیگر، جستجو است. مکانیسم جستجو در گوگل و دستیابی به وبسایت‌ها بسیار راحت‌تر، بهتر، سریع‌تر و دقیق‌تر از شبکه‌های اجتماعی است. به علاوه فعالیت شما در این شبکه‌ها تحت قوانین ویژه‌ی آن‌هاست و به نوعی آزادی عملکرد کافی نخواهید داشت.

امکان ثبت نظرات به طور دقیق و قابل اعتماد درمورد محصولات و خدمات ارائه شده در وبسایت، با کیفیت و شفافیت بهتری وجود دارد. به‌علاوه در وبسایت می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کارتان در اختیار مخاطبین قرار دهید.

این واقعیت انکارناپذیر است که هرچه تعداد دنبال کنندگان صفحه‌ی مجازی‌تان بیشتر باشد در نهایت به اندازه‌ی کافی جدی گرفته نمی‌شوید. یک وبسایت حرفه‌ای و مناسب به کسب و کارتان اعتبار می‌بخشد و شما را جدی و حرفه‌ای نشان می‌دهد. استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند پشتوانه‌ی مناسبی برای وبسایت‌تان باشد؛ اما برای حضور مؤثر در بازار کافی نیست.

به همین دلیل لازم است تا حضورتان در عرصه‌ی مجازی را با راه اندازی یک وبسایت حرفه‌ای آغاز کنید. اگر محل کسب و کارتان در شهر کرج یا شهرهای اطراف واقع شده، «کارباما» یک شرکت طراحی سایت در کرج است که می‌توانید برای توسعه‌ی کسب و کارتان روی آن حساب کنید. در ادامه، برای طراحی سایت شرکتی در کرج راهنمایی‌تان خواهیم کرد.

مزایای یک وبسیات حرفه‌ای

هرچه وبسایت شما حرفه‌ای‌تر طراحی شده باشد و از لحاظ جذابیت‌های تصویری و گرافیکی چشم نوازتر باشد، شانس جذب مخاطب را بیشتر می‌کند. یک سایت حرفه‌ای باید به گونه‌ای طراحی شود که در ابتدا از لحاظ گرافیکی و ظاهری مخاطب را به خود جذب نماید، و سپس اطلاعات مورد نیاز مخاطب به شیوه‌ی حرفه‌ای و کاربر پسندی در معرض دید او قرار بگیرد.

به علاوه استفاده از مطالب مناسب و تولیدمحتوای حرفه‌ای در وبسایت می‌تواند کمک کند تا در نتایج جستجوی موتورها به گونه‌ی موفقی ظاهر شود. علاوه بر این موارد، مکانیسم موتورهای جستجو نیز به گونه‌ای طراحی شده که صاحبان کسب و کار را به مخاطبان محلی متصل کند. برای مثال اگر شخصی با گوشی خود اقدام به جستجوی کسب و کاری کند، برای گوگل به این معناست که فرد در حال حرکت بوده و در جستجوی نزدیک‌ترین محل به لوکیشن خود است. به همین دلیل، نتایج محلی را با اولویت بیشتری برای او به نمایش در می‌آورد.

ویژگی‌های یک وبسایت بد!

یک وبسیات شلخته و به هم ریخته می‌تواند کل پروژه را به هم بریزد. مهم‌ترین ماموریت صفحه‌ی اصلی یک وبسایت ارائه‌ی اطلاعات مناسب به کاربر است. به همین دلیل سایت‌های شلوغ، علاوه بر ناخوشایند بودن، به اعتبار سازمان لطمه می‌زند.

اگر وبسایت، محتوای مناسبی نداشته باشد، علاوه بر از دست دادن برخی مشتریان که برای کسب اطلاعات به این وبسایت مراجعه کرده‌اند، مانع از حضور مناسب در نتایج جستجو می‌شود.

دسترسی نامناسب به اطلاعات و بخش‌های گوناگون وبسایت می‌تواند مخاطب را از ادامه‌ی ماجراجویی در وبسایت منصرف کند. همچنین استفاده از رسانه‌ها و ابزار گوناگون مانند تصاویر، انیمیشن و فیلم در وبسایت باید به گونه‌ی مناسبی انجام شود تا مخاطب را خسته نکرده و تاثیرگذار باشد.

طراحی نامناسب یک وبسایت در مجموع می‌تواند به اعتبار کسب و کارتان صدمه بزند، شما را از معرض دید مخاطبین خارج کند و مشتریانتان را کاهش دهد. به همین جهت هزینه، انرژی و زمانی که برای طراحی یک وبسایت حرفه‌ای صرف می‌کنید، به نوعی سرمایه گذاری موفقی به حساب می‌آید.

مزایای یک وبسیات حرفه‌ای

طراحی سایت شرکتی در کرج

یکی از شرکت‌هایی که به صورت حرفه‌ای به طراحی وبسایت مشغول است، کارباما است. گستره‌ی خدمات حرفه‌ای کارباما در اندازه‌ای است که به راحتی می‌توانید کلیه نیازهای کسب و کار خود را به ما بسپارید و خیالتان راحت باشد که مخاطبان و مشتریان بالقوه و بالفعل شما به راحتی به محصولات و خدمات شما دسترسی خواهند داشت.

کارباما پیش از شروع همکاری برای شما امکان مشاوره‌ی رایگان را در نظر گرفته است تا به راحتی نیازهای خود را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری کنید. همچنین مشاورین کارباما در مراحل اجرای پروژه و بهره ‌برداری نیز همراه شما هستند.

برای کسب و کارهای واقع در کرج و شهرهای اطراف، کارباما امکان ویژه‌ای فراهم کرده است. کارباما برای طراحی سایت در کرج، امکانی فراهم کرده تا درصورت نیاز مشاوران حرفه‌ای به محل دفتر مشتری مراجعه نموده و جلسات هم اندیشی را برگزار نمایند. این امکان برای کلیه شهرهای نزدیک به این شهر نیز فراهم شده است. با این امکان، برای سفارش طراحی سایت شرکتی در کرج، می‌توانید به ما مراجعه نمایید تا با سرعت بیشتری فرایند طراحی یک وبسیات حرفه‌ای را به انجام برسانید.  

یکی از انواع متداول وبسایت که بسیار حائز اهمیت است، سایت‌های فروشگاهی محسوب می‌شود. این سایت‌ها با مخاطبین گسترده‌تری مواجه هستند و به دلیل وجود رقبا، کاربرپسند و حرفه‌ای بودن سایت در نتیجه و بازخورد آن تاثیر بیشتری خواهد داشت. همچنین طراحی صحیح وبسایت فروشگاهی می‌تواند بر سرعت عملکرد و کیفیت پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان تاثیرگذار باشد. به همین دلیل برای متقاضیان این نوع وبسایت‌ها، تماس مداوم و مستمر با مشاوران حرفه‌ای ضروری است و می‌تواند کیفیت کار نهایی را بالا ببرد. سازمان‌هایی که قصد طراحی سایت فروشگاهی در کرج دارند می‌توانند از ارتباط مؤثر با مشاوران کارباما استفاده نمایند.

عقد قرارداد طراحی سایت در کرج

عقد قرارداد طراحی سایت در کرج

به دلیل گستردگی مشتریان کارباما و دریافت سفارش طراحی سایت از سراسر کشور، امکان عقد قرار به‌صورت الکترونیک و از راه دور در این شرکت فراهم شده است. با این حال برای آن دسته از صاحبان کسب و کار که اهتمام به عقد قرارداد به صورت کاغذی داشته و تمایل به طراحی سایت در کرج و شهرهای اطراف دارند نیز این امکان در نظر گرفته شده تا قرارداد امضا شده در دو نسخه برای کارباما ارسال شود و کارباما پس از امضای هر دو نسخه، نسخه‌ی مشتری را از طریق پست ارسال کند. به این ترتیب، مشتریانی که فرصت کافی برای مراجعه حضوری ندارند، می‌توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت، قرارداد خود را تنظیم و امضا نمایند.

طراحی سایت در کرج به صورت حرفه‌ای

از آنجاکه دنیای امروز ما به امکانات و زیرساخت‌های تحت وب گره خورده، استفاده از این امکانات برای توسعه و رشد کسب و کار ضروری است. امروزه بسیاری از مخاطبان تلویزیون وقت خود را صرف گشت زنی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. به طوری که بسیاری از ما گوگل را مطمئن‌ترین مشاور خود در تصمیم گیری‌هایمان می‌دانیم. به همین دلیل، حضور مؤثر، با برنامه و حساب شده در چنین فضاهایی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف تجاری و رشد کسب و کارمان یاری کند.

در صورتی که کسب و کار شما در شهر کرج و شهرهای نزدیک به آن واقع شده می‌توانید از امکان ویژه‌ی کارباما برای دریافت خدمات مشاوره برای تعیین ویژگی‌های وبسایت مورد نیاز خود و همراهی گام به گام در طراحی و اجرای خواسته‌های خود و همچنین امکان عقد قرارداد بدون نیاز به مراجعه حضوری برخوردار شوید. برای آگاهی از جزئیات این طرح و برآورد هزینه طراحی سایت در کرج ،می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری و جمع بندی

از آن‌جا که داشتن یک وبسایت حرفه‌ای مانند کاتالوگ، کارت ویزیت و تبلیغات، از ضروریات راه اندازی یک کسب و کار است، کارباما برای تسهیل امور مشتریان خود، امکانات ویژه‌ای را متناسب با محدوده‌ی جغرافیایی کسب و کارتان فراهم می‌کند. به همین دلیل کسب و کارهای محدوده‌ی استان البرز برای طراحی سایت در کرج، می‌توانند با خیال راحت از پیشنهادات ویژه‌ی ما بهره‌مند شوند و وبسایت مورد نیاز خود را به راحتی و متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود، طراحی و راه اندازی نمایند.

درخواست پشتیبانی سایت

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

درباره کارباما

«سایت کارباما» یکی از سایت‌های مرجع در خصوص طراحی سایت است که شما می‌توانید برای طراحی سایت به تیم زبده کارباما مراجعه کنید. کارباما در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی وبسایت شرکتی، تولید محتوا، طراحی وبسایت فروشگاهی، خدمات اینستاگرام، خدمات گرافیکی تولید محتوای ویدیویی (ساخت تیزر و موشن و…) و… به فعالیت مشغول است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه کارباما (https://karbama.net) از نحوه فعالیت این تیم و هزینه طراحی سایت مطلع شده و با توجه به نیاز خود از خدمات آن بهره مند شوید.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *