سفارش طراحی سایت با وردپرس

چگونه سفارش طراحی سایت با وردپرس بدهیم؟

چگونه سفارش طراحی سایت با وردپرس بدهیم؟

وب‌سایت شما به منزله حضور و ارائه آنلاین خدمات شما در فضای اینترنت است و اغلب اولین مکان برای تماس و ارتباط با شما توسط مشتریانی است که با جستجو در اینترنت به دنبال محصول یا خدمات می‌گردند. با داشتن یک وب‌سایت مناسب این امکان برای شما فراهم می‌شود که مشتریان و کانال‌های ارتباطی خود را در اختیار داشته باشید؛ بنابراین مجبور نیستید که به بازارها یا خدمات شخص ثالث اعتماد کنید، زیرا ممکن است قوانین آن‌ها در کوتاه مدت تغییر کند و ارتباط با مخاطبان شما را قطع نماید. فرآیند طراحی یک وب‌سایت را می‌توان با استفاده از کدنویسی خاص یا از طریق نرم‌افزار واسط به‌نام وردپرس انجام داد. در این مقاله قصد داریم در مورد روش دوم یعنی طراحی وردپرس بحث کرده و ضمن بیان مزایای استفاده از آن برای کسب و کارهای آنلاین، در مورد سفارش طراحی سایت با وردپرس توضیحاتی را ارائه دهیم.

سفارش طراحی سایت با وردپرس

مزایای سفارش طراحی سایت با وردپرس برای کسب و کارها

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که به زبان اسکریپت PHP نوشته شده است و در حال حاضر محبوب‌ترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا در جهان محسوب می‌شود. سالانه سایت‌های بسیاری با استفاده از آن راه‌اندازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما چرا؟ بهتر است در ادامه به تعدادی از مزایای به‌کارگیری وردپرس اشاره کنیم.

عدم احتیاج به توسعه‌دهنده برای استفاده از وردپرس

وردپرس نه تنها کارآمد است بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است. حتی اگر هیچ سابقه‌ای در استفاده از آن نداشته باشید و در مورد توسعه وب‌سایت با آن اطلاعاتی نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از رابط کاربری از تنظیمات و ویرایش‌های مربوط به قسمت‌های مختلف آن به‌راحتی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید پست‌های وبلاگ را بارگذاری، قالب‌بندی، طبقه‌بندی و سپس منتشر کنید، بدون اینکه هر بار نیاز به کمک‌ گرفتن از یک توسعه‌دهنده وب‌سایت داشته باشید.

وردپرس دارای یک ویرایشگر بصری ساده است که به شما امکان می‌دهند محتوا را پس از تولید و قبل از انتشار مشاهده کنید. بدون اینکه احتیاجی به کدنویسی HTML داشته باشید، می‌توانید موارد بسیار زیادی را ایجاد، ویرایش یا اصلاح نمایید.

انعطاف‌پذیر و قابل تنظیم

وردپرس به لطف محبوبیت جهانی و API باز خود، یکی از انعطاف‌پذیرترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) محسوب می‌شود. این باعث می‌شود افراد زیادی تمایل به سفارش طراحی سایت با وردپرس داشته باشند. به لطف نرخ‌های بالای پذیرش، وردپرس از همه کاربران در سرتاسر جهان برای ایجاد و ساخت تم‌ها، الگوها و افزونه‌های سفارشی برای افزایش عملکرد خود سود می‌برد.

وردپرس امکاناتی را در اختیار مشاغل و کسب و کارهای تجاری قرار می‌دهد که می‌توانند با استفاده از آن‌ها، یک وب‌سایت سفارشی ایجاد کنند که به طور خاصی ساخته شده باشد. آن‌ها می‌توانند به‌راحتی تغییرات خود را در صفحات وب‌سایت ایجاد کنند، مثلاً محصولات جدید را به‌راحتی در صفحات محصول اضافه کرده یا موارد جدیدی را به صفحات موجود اضافه نمایند.

طراحی سایت وردپرسی

استفاده هر نوع کسب و کاری با هر اندازه از وردپرس

وردپرس بسیار مقیاس‌پذیر است و از عملکرد چند کاربری پشتیبانی می‌کند. این سیستم مدیریت محتوا می‌تواند همگام با تجارت شما رشد کند و دارای قابلیت‌های زیادی برای پشتیبانی از هر کاری است که می خواهید آن را انجام دهید. با چندین سطح دسترسی، می‌توانید اعضای تیم را بر اساس نقش آن‌ها اضافه کنید. همزمان با رشد و گسترش تیم خود، قادر خواهید بود که نویسندگان، ویرایشگرها یا سایر کاربران مهمان را به وردپرس اضافه کنید.

اگر قصد دارید یک خبرنامه یا فروشگاه تجارت الکترونیکی برای خود ایجاد کنید، بسیاری از افزونه‌ها هستند که می‌توانید از آن‌ها برای کار خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با افزایش مخاطبان، برنامه‌های میزبانی را برای پشتیبانی از ترافیک وب تنظیم کنید تا قابلیت بارگذاری سریع را ایجاد نمایید.

گزینه عالی برای بازاریابی و SEO

تیم‌های بازاریابی، دوستدار وردپرس هستند؛ زیرا موتورهای جستجو رابط خوبی با وردپرس دارند. رابط کاربری ساده و ساختارهای محتوایی، امکان فهرست‌بندی آسان را برای شما ایجاد می‌کند؛ این بدان معنی است که موتورهای جستجو با سهولت بیشتری محتوای مربوطه را در وب‌سایت شما پیدا می‌کنند.

افزونه‌ها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا داده‌های خود را در کل وب‌سایت بهینه کنید، در این حالت می‌توانید بهترین محتوا را از خودتان ارائه داده و در نتایج جستجو، لیدهایی را به‌دست آوردید.

امنیت زیاد

به لطف https، افزونه‌های امنیتی و ناظران جهانی (کاربران)، وردپرس بدون شک امن‌ترین بستر برای اجرای  وب‌سایت شماست. این سیستم مدیریت محتوا به طور مداوم به‌روزرسانی را منتشر می‌کند و نسخه‌های بهتری را از سیستم‌عامل خود ایجاد می‌نماید. با بسیاری از وب‌سایت‌های جهان که در وردپرس اجرا می‌شوند، توسعه‌دهندگان وردپرس می‌توانند نواقص امنیتی آن را بررسی و رفع کنند.

ویژگی مهم دیگر این است که شما می‌توانید با سفارش طراحی سایت با وردپرس، با نصب افزونه‌های امنیتی در دسترس که کار محافظت از داده‌ها و اطلاعات کاربران را انجام می‌دهند، یک لایه امنیتی دیگر برای خود ایجاد کنید. به طور کلی وردپرس ابزاری شگفت‌انگیز برای ساخت وب‌سایت برای مشاغل تجاری است.

پشتیبانی از خدمات موبایل

وردپرس کاملاً رسپانسیو است و از همه پلت‌فرم‌های موبایل با اندازه‌های مختلف از صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. برخلاف وب‌سایت‌های ساخته شده سفارشی با HTML، با سفارش طراحی سایت با وردپرس شما احتیاج به این ندارید که یک ورژن جداگانه از وب‌سایت خود را برای موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها ایجاد کنید. تم‌های وردپرس به صورت پیش تنظیم شده برای صفحات نمایش موبایل ارائه می شوند که این حالت خصوصاً برای تم‌هایی که شما به صورت پریمیوم خریداری می‌کنید، بیشتر نمود پیدا می‌کند.

سفارش طراحی سایت با وردپرس را چگونه انجام دهیم؟

ساخت وب‌سایت کار زمان بر و مشکلی است. طراحی چیدمان وب‌سایت، نوشتن کپی وب‌سایت و ساختاردهی وب‌سایت شما، بسیار چالش برانگیز است. با خدمات طراحی وب‌سایت وردپرس می‌توانید این استرس را از بین ببرید. اعضای تیم طراحی باید در کار ساخت و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها بسیار آموزش دیده و با تجربه باشند.

خدمات طراحی وب‌سایت وردپرس باید شامل تمام منابعی باشد که برای موفقیت لازم دارید. به طور مثال یک تیم متشکل از طراحان، سازندگان محتوا، بازاریاب‌های دیجیتال، طراحان گرافیک و کارشناسان سئو می‌تواند ترکیبی صحیح و متعادلی برای ایجاد وب‌سایت باشد؛ به صورتی که بتواند بازدیدکنندگان شما را راضی کرده و نتایج بازاریابی را به همراه داشته باشد.

بهترین cms طراحی سایت

بدون داشتن یک تیم وردپرس، شما باید هنگام ساخت وردپرس تمام این نقش‌ها را بر عهده بگیرید! این امر می‌تواند منجر به ساعت‌ها تلاش برای فهمیدن بهترین اطلاعات برای قراردادن در وب‌سایت شما و همچنین چگونگی پیاده‌سازی همه طراحی‌های مناسب شود. استخدام یک شرکت طراحی وب‌سایت می‌تواند وقت شما را آزاد کرده و به شما کمک کند به مسائل دیگر برای راه‌اندازی تجارت خود بپردازید.به طور مثال شرکت طراحی سایت کارباما با سابقه درخشان و چندین ساله خود در طراحی انواع سایت فروشگاهی، شرکتی، خدماتی و… می‌تواند یک گزینه مطلوب برای شما محسوب شود. در این شرکت تمام مراحل طراحی از لحظه سفارش تا زمان تحویل محصول نهایی (وب‌سایت) به مشتری زیرنظر یک تیم حرفه‌ای و باتجربه قرار دارد که با همکاری گسترده و به صورت هماهنگ، سعی در ارائه بهترین کیفیت از وب‌سایت به مشتریان خود دارند.

در سفارش طراحی سایت با وردپرس، متغیرهای مثل بودجه در دسترس، زمان‎بندی، کیفیت و… بر محصول نهایی که به شما تحویل داده می‌شود، مؤثر خواهد بود. قطعاً اگر به جای یک شخص طراح مستقل از خدمات یک شرکت برای کار خود استفاده کنید، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید، اما در عوض می‌توانید محصولی با کیفیت بهتر، مطمئن‌تر و کارآمدتر را در اختیار داشته باشید؛ زیرا وب‌سایت موردنظر حاصل کار یک تیم است نه یک شخص مستقل!

با داشتن یک وب‌سایت مناسب این امکان برای شما فراهم می‌شود که مشتریان و کانال‌های ارتباطی خود را در اختیار داشته باشید؛ بنابراین مجبور نیستید که به بازارها یا خدمات شخص ثالث اعتماد کنید. جمله «به لطف نرخ‌های بالای پذیرش، وردپرس از همه کاربران در سرتاسر جهان برای ایجاد و ساخت تم‌ها، الگوها و افزونه‌های سفارشی برای افزایش عملکرد خود سود می‌برد»، به صورت کامل انعطاف‌پذیری و قابلیت تنظیم سیستم مدیریت محتوا در وردپرس را نمایش می‌دهد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

درخواست مشاوره طراحی سایت

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

جمع بندی و نتیجه گیری

وب‌سایت‌ها مکان‌هایی در دنیای مجازی هستند که برای ارائه اخبار و اطلاعات، خرید و فروش انواع محصول، اهداف آموزشی و… مورد استفاده قرار می گیرند. داشتن یک وب‌سایت برای صاحبان کسب و کار می‌تواند علاوه بر دیده‌ شدن در فضای مجازی به صورت گسترده، به آشنایی بیشتر با خدمات آن‌ها و کسب فروش عالی کمک کند. در این مقاله ما به موضوع طراحی سایت با وردپرس پرداخته و مزایای استفاده از آن را برای ایجاد یک سایت مناسب و کارآمد بیان کردیم. در بخش دیگر در مورد سفارش طراحی سایت با وردپرس بحث کرده و به این موضوع اشاره کردیم که فرآیند طراحی باید به کمک یک تیم حرفه‌ای متشکل از طراحان، تولیدکنندگان محتوا، بازاریابان و کارشناسان سئو انجام شود. در کل می‌توان گفت اگر شما به دنبال ساخت و توسعه یک وب‌سایت برای کسب و کار خود هستید، بسیار مهم است که کار انجام آن را به یک شرکت طراحی معروف و حرفه‌ای بسپارید؛ زیرا در این حالت میزان خطای احتمالی کاهش یافته و محصولی ایمن‌تر و کارآمدتر را دریافت خواهید کرد.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *