معرفی برترین قالب های وردپرس

6 قالب برتر وردپرس

قالب سایت شما یکی از مهم ترین موارد تشکیل دهنده سایت شما می باشد که هم از لحاظ سئو و هم از لحاظ سرعت بر روی سایت شما تاثیر گذار است.پس بسیار مهم است که شما علاوه بر زیبایی به این رکن مهم نیز در زمان انتخاب قالب توجه ویژه داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم تا ده نمونه از برترین قالب های وردپرسی را که از همه لحاظ ها به بهبود و ظاهر سایت شما کمک خواهند کرد معرفی کنیم.لطفا با ما همراه باشید.

1-NEVE:

قالب NEVE یکی از قالب های بسیار خوب وردپرس به شمار می آید به دلیل اینکه بسیار سبک است و بهینه سازی که در سمت سرور آن صورت گرفته است این قالب را بسیار سبک و بهینه کرده است.نکته بعدی و بسیار مهم این قالب تاثیر مثبت آن بر روی سئوی سایت شما و رسپانسیو بودن است که بسیار مهم و تاثیر گذار است.از دیگر نکات مثبت این قالب این است که نیازی به تسلط بر برنامه نویسی ندارد و همه افرادی که قصد راه اندازی وبسایت را دارند می توانند از آن استفاده کنند.و علاوه بر آن تغییرات و ویرایش آن نیز بسیار ساده است و شما میتوانید همان لحظه بعد از ویرایش، تغییرات خود را مشاهده کنید.

قالب NEVE

2-OCEAN WP:

یکی از بهترین و شناخته شده ترین قالب های وردپرس قالب OCEAN WP می باشد که بسیارهم در نزد طراحان محبوب می باشد.علاوه بر زیبایی و سبکی این قالب از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت این قالب می توان به مناسب بودن و قابل نصب بودن روی تمامی وب سایت ها و سازگاری بالای آن با موبایل و تبلت و سازگاری آن با افزونه المنتور اشاره کرد.به طور یکی از بی دردسر ترین و بهترین قالب های وردپرس قالب OCEAN WP  می باشد.

 قالب OCEAN WP

3-ASTRA:

معمولا طراحان و افراد مختلف ASTRA را به عنوان بهترین قالب فروشگاهی می شناسند.چرا که شما به راحتی میتوانید این قالب را نصب کرده و از آنجایی که ASTRA با افزونه ووکامرس سازگاری دارد خیلی سریع فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید.علاوه بر این میتوان گفت با تمامی افزونه ها سازگار است و شما در حین مدیریت وبسایت خود دچار مشکل خاصی نخواهید شد.

قالب ASTRA

4-POSEIDON:

یکی دیگر از قالب های بسیار خوبی که به شما معرفی خواهیم کرد قالب POSEIDON است.

این قالب بسیار سبک است و بیشتر برای سایت های خبری و مقاله محور مورد استفاده قرار می گیرد و از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان رسپانسیو بودن و توانایی به نمایش گذاشتن محتوا های ما به چند سبک مختلف را نام برد.به طور کلی قالب بسیار خوب و کاربردی به حساب میاید.

POSEIDON قالب

5-BLOCKSY :

قالب BLOCKSY یکی از قالب های چند منظوره وردپرس به حساب می آید که در آن می توان از قابلیت درگ و دراپ استفاده کرد و علاوه بر از افزونه های صفحه ساز مانند المنتور پشتیبانی میکند.این قالب سئوی بسیار خوبی دارد بسیار سبک و بهینه است و دارای کدنویسی بسیار مرتب است و علاوه بر تمامی این ها حجم بسیار کمی دارد.

BLOCKSY قالب

6-HEMINGWAY:

قالب شخصی  HEMINGWAY یکی از قالب های قدیمی و بسیار خوب وردپرس  است که حدود ده سال پیش معرفی شد و از ویژگی های آن به روز رسانی های پیاپی،استفاده از طرح های فلت و جذاب و سرعت بارگزاری بسیار بالای آن یاد کرد.

کلام آخر:

قالب های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که با توجه به حوزه کار و فعالیت خود می توانیم از آن ها استفاده کنیم.فقط باید قبل از انتخاب قالب به یکسری نکات که در بالا هم به آنها اشاره شد اعم از سبک بودن،پشتیبانی از افزونه های گوناگون،سئوی خوب،نصب و ویرایش راحت را داشته باشند تا بتوانند به رشد سایت ما نیز کمک کنند.از دیگر قالب های شناخته شده و خوب وردپرس میتوان به قالب X THEME،HESTIA،OLSEN LIGHT و … اشاره کرد که آنها نیز مانند دیگر قالب های ذکر شده میتوانند بسیار مفید و کارآمد باشند.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *