مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت کارباما

نتیجه‌ی تحقیقات فعالان حوزه مشاوره طراحی سایت نشان می‌دهد 30 درصد از مشتریان، یک کسب و کار فاقد وبسایت را برای خرید در نظر نمی‌گیرند! آن‌ها از هر کسب و کار انتظار دارند که خود را بصورت آنلاین ارائه دهد. اما صرفا داشتن یک وبسایت نمی‌تواند نیاز شما را برطرف کند چون 9 نفر از 10 مشتری‌ای که سایت شما مورد پسندشان نبوده است هرگز به آن وبسایت سر نمی‌زنند.

امروزه کسب و کارهای خرد و کلان برای ارائه‌ی برند و محصولات خود نیاز به وبسایت یا صفحات اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی دارند. صاحبان کسب و کار برای ارائه‌ی محصولات وخدمات خود نه تنها به یک وبسایت برای معرفی خود نیاز دارند، بلکه لازم است از طرق مختلف حضور موثر و پر رنگ در فضای مجازی داشته باشند که این امر نیازمند برنامه ریزی استراتژیک صحیح و دقیق در حوزه ی بازاریابی دیجیتال است. تحقیقات نشان داده، مشتریان به طور میانگین پیش از اقدام به خرید، در حدود 10.4 منبع مختلف را بررسی می‌کنند.

کشب و کار آنلاین

اگر صاحب کسب و کاری هستید، فارغ از اندازه، بازار هدف و محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنید، شما نیازمند حضور آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و تلفن همراه هستید که مهم‌ترین آن‌ها وبسایت است.

اجازه دهید کمی بیشتر در مورد اینکه چرا ما به یک وبسایت مناسب نیاز داریم صحبت کنیم.

حضور آنلاین کسب و کار در شبکه های اجتماعی

معمولا در اولین دیدارهای کاری چگونه خود را معرفی می‌کنید؟ با ارائه‌ی کارت ویزیت. پس شما اول از هر چیز به یک کارت ویزیت دیجیتال احتیاج دارید. افراد، ساعت‌ها وقت خود را در اینترنت و گوشی‌های همراه خود سپری می‌کنند. پس اگر قصد دارید در معرض دید مردم باشید، باید در آن فضا در دسترس باشید. فعالان حوزه‌ی مشاوره طراحی سایت عقیده دارند،  یک وبسایت برای کسب و کار شما مانند یک کارت ویزیت دیجیتال عمل می‌کند. افراد می‌توانند اطلاعات بسیاری از جمله اطلاعات تماس، اسامی کارکنان و خدماتی که شما به آن‌ها ارائه می‌کنید را بارها و بارها و در هر زمان که مایل باشند از وبسایت شما دریافت کنند.

شما چطور به افرادی که شما را نمی‌شناسند معرفی می‌شوید؟

تا به حال برایتان پیش آمده است که به دنبال خرید کالا یا خدمتی باشید اما در مورد آن اطلاعاتی نداشته‌اید یا اصلا نمی‌دانستید که باید آن را از کجا تهیه کنید؟ در این مواقع جستجو در اینترنت ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه حل برای کسب اطلاعات به نظر می‌رسد. این مسئله در مورد کسب و کار شما هم صادق است چرا که در بسیاری از موارد افراد با جستجو در اینترنت شما را کشف می‌کنند! به همین جهت شما نیازمند وبسایتی هستید که به گونه‌ای با مشاوره طراحی سایت مهندسی شده باشد که در نتایج جستجوی افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما می‌گردند، ظاهر شود. هیچکس تا آخرین صفحه‌ی گوگل به دنبال سرویس چینی آشپزخانه نمی‌گردد!

معرفی مشاور طراحی سایت

این نکته را در نظر داشته باشید که افراد بیشتر به دنبال ارائه دهنده‌هایی هستند که در نزدیکی آن‌ها قرار دارند. وبسایت شما باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که به شیوه ی درستی در نتایج جستجوها ظاهر شوید. تقریبا از هر 5 نفر جستجوگر، 4 نفر به دنبال ارائه دهندگان در نزدیکی خود هستند. داشتن وبسایت به افراد کمک می‌کند تا به نزدیکترین مراکز دست پیدا کنند. شما با مشاوره طراحی سایت می‌توانید برنامه‌ی جامعی دراین باره تدارک ببینید.

زمانی که صحبت از متقاعد کردن مشتری و اصول ارتباط با آن‌ها به میان باشد، اولین برخوردها حائز اهمیت هستند. ویترین زیبا و باسلیقه‌ی فروشگاه، لبخند و خوش آمدگویی فروشنده، بوی خوشی که داخل فروشگاه پیچیده، موسیقی مناسبی که در حال پخش است اولین دلایل شما برای این است که قدری بیشتر اجناس فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید. در فضای مجازی نیز رفتار مشتریان به همین گونه است. آن‌ها کسب و کار شما را با مشاهده‌ی ظاهر وبسایتتان مورد قضاوت قرار می‌دهند. طراحی حرفه‌ای و زیبای یک وبسایت و راحتی استفاده‌ی کاربر از آن می‌تواند مشتریان بالقوه را بیشتر درگیر کند و اعتبار و شهرت شما را بالا ببرد.

مشاوره کسب و کار

می‌خواهید پول در بیاورید؟ لازم است هزینه کنید!

قطعا اولین و مهمترین هدف یک بنگاه اقتصادی، کسب درآمد است. اما این نکته را در نظر بگیرید که برای کسب درآمد لازم است برای برخی مسائل ضروری هزینه کنید. در مورد بازاریابی، یکی از بخش‌هایی که صرف هزینه منجر به بازدهی قابل توجهی می‌گردد، داشتن یک وبسایت است که برای ظاهر شدن در نتایج جستجو بهینه سازی شده است.

اصول سئو یا Search Engine Optimization روش‌های کارآزموده‌ای هستند که کمک می‌کنند وبسایت شما به طور مناسبی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار بگیرد. با یک مشاوره‌ی طراحی سایت مناسب می‌توانید با این اصول آشنا شوید.

معیار های مشاور طراحی سایت

کسب و کار محلی دارید؟ گوشی‌های تلفن همراه برای کمک به شما ساخته شده‌اند!

تصور گوگل اینگونه است که وقتی جستجوگر از گوشی تلفن همراه خود برای جستجو استفاده می‌کند، درحال حرکت است پس به دنبال فروشنده‌ی محلی درنزدیکی خود است. بنابراین وقتی افراد درحال جستجو از طریق گوشی تلفن همراه خود هستند، موتور جستجو، کسب و کارهای محلی را به کسب و کارهای بزرگ ترجیح می‌دهد. با این تفاسیر اگر وبسایتی دارید که برای استفاده از طریق تلفن همراه مناسب است، می‌توانید از این منطق گوگل به خوبی بهره مند شوید چون به شما کمک می‌کند دقیقا در زمانی که افراد به شما احتیاج دارند در نتایج جستجوی آن‌ها ظاهر شوید.

کسب و کار آنلاین

فروشگاه شما شب‌ها بسته است؟ ایرادی ندارد، وبسایت شما 24 ساعته فعال است!

شاید برای شما و کارکنانتان مقدور نباشد که به طور 24 ساعته پاسخگوی مشتریان باشید؛ اما وبسایت شما در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند در خدمت مشتری باشد. با این شرایط اگر وبسایت کسب و کار شما امکان خرید یا سفارش گذاری نیز داشته باشد، شما هیچ مشتری‌ای را از دست نخواهید داد.

متاسفانه شما تنها نیستید!

درصد بالایی از کسب و کارهای کوچک فاقد وبسایت هستند اما بیشترشان وبسایت دارند. این بدین معناست که رقبای شما درحال پاسخگویی به مشتریانشان هستند. اگر می‌خواهید در این میدان رقابت باقی بمانید، با مشاوره‌ی طراحی سایت می‌توانید نقش پر رنگی در فضای آنلاین داشته باشید.

مشاوره طراحی سایت

ماندن یا پیشرفت؟

اگر قصد پیشرفت و توسعه‌ی کسب و کار خود را دارید، یا می‌خواهید مشتریان جدید و بیشتری را جذب کنید، داشتن وبسایت، یک استراتژی مؤثر است. تجربه نشان داده است که داشتن یک وبسایت برای کسب و کارهای کوچک بسیار موثر واقع شده است.

برندسازی کنید

وبسایت، محل مناسبی برای ایجاد و توسعه ی برند شماست. در کنار آن، صفحات فضای مجازی از طریق حضور در جامعه می‌تواند به معرفی و شناخته شدن کسب و کار شما کمک کند. اما این موضوع همیشه نتایج مورد نظر شما را در بر نخواهد داشت. برای همین شما به مشاوره طراحی سایت نیازمندید تا با استراتژی مناسب به حرکت صعودی کسب و کار شما در بازار کمک کند.

تا اینجا باید برای داشتن یک وبسایت مناسب متقاعد شد باشید اما همانطور که گفته شد اصولی در طراحی وبسایت باید رعایت شود تا هزینه‌ی شما را به سمت مطلوب هدایت کند. برای همین شما به مشاوره طراحی سایت نیازمندید.

درصورتی که تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی طراحی وبسایت و اصول SEO ندارید می‌توانید با یک مشاوره طراحی سایت حرفه‌ای مشورت کنید. “کارباما” یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه‌ی طراحی وبسایت است که با اشراف به اصول حرفه ای بازاریابی دیجیتال، به شما کمک می‌کند که دیده شوید.

طراحی سایت چیست؟

کارباما هرآنچه را که شما لازم دارید فراهم می‎کند.

هدف این تیم حرفه‌ای، مشاوره طراحی سایت به شماست تا بتوانید کسب و کارتان را در هر اندازه و با هر شرایطی در معرض توجه مشتریان احتمالی قرار دهید. طراحی وبسایت در انواع فروشگاهی، خبری، شرکتی و …، مطابق با سلیقه‌ی شما و مطابق با استاندارهای فضای کسب و کار به صورتی کاملا مدرن و چشم نواز از قابلیت‌های تیم حرفه ای کارباماست. البته نگران نباشید! پس از طراحی وبسایت کارباما شما را تنها نمی‌گذارد و با پشتیبانی کامل همراه شماست.

شما می‌توانید با مشاوره طراحی سایت کارباما از ابزارهای بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید تا با صرف حداقل هزینه به بازدهی مناسب برسید. تبلیغات گوگل، بهترین نوع تبلیغات هدفمند در بستر اینترنت است که استفاده از آن نیازمند آگاهی کامل از قوانین و منطق تصمیم گیری این موتور جستجوی قدرتمند است. تیم مشاوره طراحی سایت کارباما با داشتن مهارت و دانش درمورد این ابزار، به شما کمک می‌کند که راحت تر در دسترس باشید.

امکاناتی که کارباما در اختیار شما قرار می‌دهد کاربردی و آسان است. شما می‌توانید به راحتی تغییرات مورد نظر خود را در وبسایتتان اعمال کنید.

مشاوره تلفنی

همانطور که گفتیم، حضور در فضای مجازی از ضروریات هدایت موفق یک کسب و کار در دنیای امروز است. برای همین نیازمند ابزار قدرتمند و استراتژی صحیح و هوشمندانه برای حضور در این فضا هستیم. همراه داشتن یک تیم حرفه‌ای برای مشاوره طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال می‌تواند به ما کمک کند تا با صرف کمترین هزینه، به راحتی کسب و کار خود را به سمت سودآوری بیشتر پیش ببریم.

هزینه مشاوره طراحی سایت:

برای مشاوره طراحی سایت افراد و مشاور های مختلفی هستند که گاهی این افراد به صورت جداگانه فعالیت کرده و شما باید هزینه مشاوره را در اتمام کار به آنها پرداخت کنید و دسته دیگر شرکت هایی هستند که در ابتدای کار و قبل از شروع پروژه به شما مشاوره جامعی از نحوه و جزئیات کار آنها،سابقه و اعتبار شرکت و نمونه کار های گذشته خود ارائه می کنند تا شما راحت تر بتوانید به آنها اعتماد کنید که این مشاوره ها معمولا رایگان هستند.

شما برای طراحی انواع وبسایت ها اعم از شخصی،فروشگاهی و شرکتی درخواست خود را در سایت کارباما ثبت کرده تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی در رابطه با درخواست و نوع فعالیت شما در اختیارتان قرار دهند.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *