قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر شما نیز به فکر راه اندازی یک سایت وردپرسی هستید، قطعا اولین نگرانی شما هزینه ساخت سایت با این CMS محبوب است. اما باید بدانید که تعرفه سایت وردپرس فاکتورهای زیادی را شامل می‌شود. در این مقاله از سایت کارباما قصد داریم تا با هم به هزینه سایت وردپرس بپردازیم و عواملی که در قیمت تمام شده طراحی با این پلتفرم موثرند را بررسی نماییم.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
قیمت طراحی سایت با وردپرس

وردپرس (WordPress) چیست؟

وردپرس یک پلتفرم است که برای ایجاد سایت استفاده می‌شود. طراحی سایت با استفاده از این ابزار کار نسبتا ساده‌ای بوده و طراحان برای ساختن چنین سایتی کار چندان سختی ندارند. شاید به همین دلیل است که هزینه طراحی سایت با وردپرس نسبت به سایر روش‌های ایجاد سایت ارزان‌تر می‌باشد. البته نباید قیمت پایین‌تر این روش ایجاد سایت را نشانه‌ی ارزش پایین آن در نظر گرفت. جالب است بدانید که سایت‌های موفق بی‌شماری به وسیله این سیستم طراحی شده‌اند. بنابراین با پیاده سازی ایده خود و بنا کردن کسب و کار اینترنتی روی این سایت ساز می‌توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟

اجازه دهید قبل از پرداختن به قیمت طراحی سایت با وردپرس به دلایل استفاده از این سیستم مدیریت محتوا بپردازیم. اصلا چرا ما باید به این سیستم اعتماد کنیم و آینده کاری خود را به آن بسپاریم. در ادامه به برخی از دلایلی که شما را به این CMS خوشبین خواهد کرد، خواهیم پرداخت:

  • وردپرس برای موتورهای جستجو سئو شده است

جالب است بدانید که سایت‌هایی که با این ابزار ساخته می‌شوند، محبوب موتورهای جستجو هستند. چرا که توسعه دهندگان وردپرس توجه ویژه‌ای به بهینه سازی این ابزار قدرتمند کرده‌اند. به همین جهت نگرانی چندانی بابت سئوی تکنیکال که غالبا به نحوه طراحی و کدنویسی مربوط است، نخواهید داشت.

  • WordPress به راحتی مدیریت می‌شود

 رایگان بودن نصب وردپرس و همچنین طراحی ساده‌ی سایت‌های وردپرسی باعث کاهش هزینه سایت وردپرس می‌شود. از سوی دیگر مدیریت آسان سایت از طریق این سیستم علاوه بر راحتی کار ادمین سایت، باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی آن خواهد شد.

یکی دیگر از دلایلی که وردپرس را به محبوبیت رسانده است، دسترسی راحت به تمامی مشکلات احتمالی است. چنانچه مشکلی برای سایت شما ایجاد شود، نیاز به یک متخصص به صفر خواهد رسید، چرا که راهنمای حل مشکل شما در اینترنت پیدا خواهد شد.

  • وردپرس فضای امنی را برای سایت شما ایجاد می‌کند

مهمترین موضوع در طراحی یک سایت امنیت است. بدون وجود امنیت تمامی تلاش‌های شما برای رشد کسب و کار شکست خواهد خورد و نه تنها شما بلکه مشتریان نیز آسیب خواهند دید.

  • وردپرس به صورت متن باز طراحی شده است

یکی از ایراداتی که به سیستم مدیریت محتوای WordPress گرفته می‌شود، عدم توانایی در پیاده سازی برخی از ایده هاست. چنین اعتقادی از نظر من اشتباه است. این پلتفرم به صورت متن باز ساخته شده و در صورت نیاز می‌توانید کدهای آن را ویرایش کنید و یا قالب و افزونه‌ای مطابق نیاز خود طراحی کنید. در این صورت امکان توسعه هر سایتی ممکن است.

همانطور که متوجه شدید، مزایای وردپرس بسیار زیاد است و نباید به دلیل پایین بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس از طراحی سایت خود با این پلتفرم واهمه داشته باشید. سایت خود را روی این سایت ساز بسازید و از آن لذت ببرید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس به چه عواملی وابسته است؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس
هزینه طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت با وردپرس به فاکتورهای بی‌شماری بستگی دارد. اما یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی سایت وردپرسی، نوع سایت است. در واقع نوع کسب و کار شما که در نهایت نوع سایت‌تان را مشخص می‌کند، می‌تواند قالب موردنیاز، افزونه‌های مناسب و حتی ظاهر و امکانات مورد استفاده برای سایت را تعیین کند. به همین دلیل تعرفه سایت وردپرسی ارتباط تنگاتنگی با نوع سایت دارد.

برای این که با دسته بندی سایت‌ها بیشتر آشنا شوید، در ادامه انواع سایت را برای شما شرح داده‌ایم:

برای مثال عموما سایت‌های که در حوزه فروش محصولات فعالیت می‌کنند، قیمت بالاتری نسبت به یک سایت شرکتی در پی خواهند داشت. با این وجود باز هم نمی‌توان هزینه سایت وردپرسی را به راحتی تعیین نمود. چرا که ممکن است طراحی یک سایت فروشگاهی با تعداد محصولات کم از یک سایت شرکتی با امکانات زیاد ارزان‌تر شود.

هزینه طراحی سایت با وردپرس چگونه محاسبه می‌شود؟

همانطور که گفته شد تعرفه سایت وردپرس به عوامل گوناگونی وابسته است. در این بخش از مقاله سایت کارباما قصد داریم این فاکتورها را با هم مرور کنیم:

  • هزینه خرید دامنه

اولین معیاری که روی تعرفه سایت وردپرسی تاثیرگذار است، هزینه خرید دامنه است. دامنه یا دامین همان نام یا آدرس اینترنتی یکتای سایت شما است. آدرسی که کاربران با وارد کردن آن در موتور جستجو سایت شما را پیدا می‌کنند.

خرید دامنه باید با توجه به نیاز شما انجام شود. اگر خدمات شما محدود به داخل کشور است، دامنه‌هایی با پسوند ir مناسب است. همچنین برای سایت‌هایی که خدمات و محصولات بین المللی ارائه می‌دهند، معمولا از دامنه‌هایی با پسوند com بهره برده می‌شود. هر کدام از پسوندهایی که بخواهید برای سایت خود انتخاب کنید، هزینه‌ی متفاوتی در پی دارد. مثلا دامنه‌های سطح بالا کشوری قیمت کمتری نسبت به سایر دامین‌ها دارند.

  • هزینه خرید هاست

هزینه طراحی سایت با وردپرس به قیمت نهایی هاست شما نیز بستگی دارد. بدون داشتن هاست امکان فعالیت در بستر وب غیر ممکن است، چرا که تمامی اطلاعات و داده‌های شما در هاست نگهداری خواهد شد.

بد نیست بدانید که هاست‌ها نیز انواع مختلفی دارند که هر یک برای فعالیت مختص به خود به کار برده می‌شوند. بنابراین انتخاب یک هاست تاثیر بسزایی در قیمت طراحی سایت ایجاد خواهد کرد.

  • هزینه قالب سایت

برای طراحی سایت می‌توان از قالب‌های رایگان وردپرس استفاده کرد. اما برای شروع کسب و کار چنین قالب‌هایی مناسب نیست. برای راه اندازی سایت وردپرسی باید به دنبال قالب‌های آماده پولی و یا طراحی قالب اختصاصی باشید. قالب نیز به نوبه خود در قیمت طراحی سایت با وردپرس نقش خود را ایفا می‌کند.

  • هزینه افزونه‌ها

هر سایتی به امکانات و ویژگی‌های خاص خود نیاز دارد. در وردپرس این امکانت به واسطه افزونه‌ها به سایت افزوده می‌شود. تعداد افزونه‌های مورد نیاز و همچنین نوع هر افزونه بر هزینه سایت وردپرسی تاثیر چشمگیری دارد. هر چه این افزونه‌ها کمتر باشد، امکانات سایت شما نیز کاهش پیدا می‌کند، اما در هزینه‌های جاری صرفه جویی می‌شود.

چرا هزینه سایت وردپرسی ثابت نیست؟

با وجود معرفی دلایل موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس کافی است که با یک جستجوی ساده در اینترنت به دنبال هزینه نهایی طراحی سایت وردپرسی باشید. بدون شک با قیمت‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. اما دلیل این موضوع چیست؟

همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی ایجاد سایت وردپرسی به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. در واقع این استراتژی و حوزه کاری شماست که نوع دامنه، میزان هاست، قالب موردنیاز و تعداد افزونه‌ها را مشخص می‌نماید. اما فراموش نکنید که عوامل دیگری در در تعیین نرخ ساخت سایت نقش پر رنگی ایفا خواهند نمود. یکی از مهمترین عوامل که نباید از نظر پنهان بماند، شرکت ارائه دهنده خدمات است. چنانچه شرکتی که برای سفارش خود استفاده می‌کنید دارای سابقه‌ی پررنگی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است، قطعا باید پول بیشتری خرج کنید. این در حالی است که شرکت‌های تازه کار و نوپا با دریافت مبالغ کمتر، سایت وردپرسی شما را راه اندازی می‌کنند.

تعرفه طراحی سایت وردپرسی
تعرفه طراحی سایت وردپرسی

برای دریافت مشاوره و  قیمت طراحی سایت با وردپرس می‌توانید با کارشناسان سایت کارباما در ارتباط باشید و از تمامی جزئیات مطلع شوید. تیم ما با بهره مندی از بهترین طراحان دنیای وب آماده است تا سایت وردپرسی شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ایجاد کند.

توضیحات جشنواره

برای دریافت تخفیف ۴۰ درصدی در قیمت طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید و از کد تخفیف زیر را به کارشناسان ما ارائه دهید.

کد تخفیف : karbamaoffer22

شماره تماس : 02144064273

درخواست مشاوره طراحی سایت

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

درباره کارباما

«سایت کارباما» یکی از سایت‌های مرجع در خصوص طراحی سایت است که شما می‌توانید برای طراحی سایت به تیم زبده کارباما مراجعه کنید. کارباما در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی وبسایت شرکتی، تولید محتوا، طراحی وبسایت فروشگاهی، خدمات اینستاگرام، خدمات گرافیکی تولید محتوای ویدیویی (ساخت تیزر و موشن و…) و… به فعالیت مشغول است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه کارباما (https://karbama.net) از نحوه فعالیت این تیم و هزینه طراحی سایت مطلع شده و با توجه به نیاز خود از خدمات آن بهره مند شوید.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *