طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت در تهران

امروزه با توجه به اینکه حوزه IT و خدمات مرتبط با آن بسیار در بین مردم شناخته شده است،شرکت های طراحی سایت مختلفی در تهران و دیگر شهرها تاسیس شده است.علاوه بر آن یکسری از شرکت ها نیز از گذشته وجود داشته اند و به فعالیت خود در این حوزه می پرداختند.نکته مهمی که در مورد این شرکت ها وجود دارد این است که تعدادی از آنها به روز نیستند و نمی توانند خیلی کارایی لازم را داشته باشند و به صورت خودکار از رقابت عقب میمانند.علاوه بر تمامی این شرکت ها افرادی هستند که به صورت انفرادی کار می کنند و پروژه های مختلف مانند طراحی سایت،سئو،گرافیک و … را دریافت کرده و انجام می دهند.

اما در این میان یکسری نکات و مسائل به وجود خواهد آمد که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

طراحی سایت چیست؟

تفاوت شرکت طراحی سایت با فرد طراح سایت:

بسیاری از افراد هنگامی که می خواهند پروژه ای را به کسی بسپارند به دنبال حل این مسئله هستند که به عنوان مثال طراحی سایت خود را به دست شرکت های طراحی سایت یا به یک طراح سایت بسپارند.مسلما هزینه ای که یک فرد برای طراحی سایت شما میگیرد متفاوت از قیمت یک شرکت خواهد بود.چرا که آن فرد به تنهایی قرار است پروژه شما را انجام دهد و مسلما هزینه های یک شرکت بالاتر است چرا که داشتن محل کار یا دفتر و اینکه هر قسمت پروژه در یک شرکت طراحی سایت بر عهده متخصص آن قسمت خواهد بود.

در ضمن هزینه های جانبی دیگری مانند مالیات،قبوض و … نیز وجود دارد که بر هزینه های طراحی سایت توسط شرکت نسبت به شخص طراح را بالاتر می برد.

تفاوت طراح وب با شرکت طراحی سایت

زمان و کیفیت پروژه:

به عنوان مثال هنگامی که شما پروژه طراحی وب سایت خود را به دست یک شرکت و یا یک تیم طراحی میسپارید مطمئنا هم زمان کمتری برای انجام پروژه شما نیاز هست چرا که کار بین چند نفر تقسیم خواهد شد و مسلما زمان کمتری خواهد گرفت و نکته بعدی اینکه اگر هر کسی که در زمینه ای متخصص است روی آن قسمت پروژه شما کار کند مسلما نتیجه و کیفیت مطلوب تری به شما ارائه خواهد داد تا زمانی که یک نفر بخواهد تمامی قسمت ها و موارد پروژه شما را انجام دهد.

پشتیبانی پروژه:

شما اگر پروژه خود را به شرکتی سپرده باشید قطعا قراردادی را با آنها تنظیم کرده اید و به همین دلیل شما قادر خواهید بود تا پس از اتمام پروژه از خدمات پشتیبانی آن نیز بهره مند شوید.ولی زمانی که شما به شخص خاصی  پروژه خود را می دهید قراردادی تنظیم نخواهید کرد و به طور پیشفرض شامل پشتیبانی نمی شوید مگر اینکه قبل از شروع اعلام کرده باشید.

در ضمن خدمات به روز رسانی هم همینطور می باشد.به طور کلی شما زمانی که پروژه را به شخص میسپارید او پس از اتمام پروژه،فایل یا حالتی پکیج مانند را در اختیار شما قرار می دهد و دیگر مسئولیتی در مورد پشتیبانی و به روز رسانی های بعدی سایت نخواهد داشت ولی همانطور که گفته شد شرکت ها این طور نیستند و به علت قراردادی که ابتدای کار نوشته می شود آن شرکت ملزم به ارائه خدمات به شما می باشد.

انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران:

انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران بسیار سخت و پیچیده است چرا که امروزه تعداد شرکت های بسیار زیادی دراین حوزه فعالیت می کنند.یکسری از شرکت ها که زمان قدیم هستند و از آن زمان محبوب شدند و همچنان به فعالیت خود می پردازند.یکسری از شرکت ها نیز به تازگی وارد این حوزه شده اند.

نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که شما ابتدا خواسته های خود را مشخص کرده سپس به دنبال بهترین و کارآمد ترین گزینه برای سپردن پروژه خود به آن باشید.برای این کار شما باید از متخصص بودن و تسلط و مهارت کافی داشتن متخصصین و افراد حاضر درآن شرکت اطمینان حاص کنید.سپس از اعتبار و امنیت آن مطمئن شوید.

شما می توانید تیم متخصص و باتجربه کارباما را برای انجام پروژه های خود انتخاب کرده و از این بابت اطمینان داشته باشید که پروژه شما با رعایت تمامی نکات ذکر شده در بالا و بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

خیلی ممنون که تا آخر این مقاله نیز همراه ما بودید

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *