سفارش طراحی قالب وردپرس

سفارش طراحی قالب وردپرس

اولین کاری که پس از نصب وردپرس باید انجام دهید، فعالسازی یک قالب مناسب برای کسب و کارتان است. قالب‌های وردپرس زیادی به صورت رایگان و پولی در سطح اینترنت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید اما اگر به دنبال یک قالب اختصاصی هستید، باید جهت سفارش طراحی قالب وردپرس اقدام کنید. بهتر است بدانید که برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از قالب‌های رایگان خود وردپرس و یا تم‌های فارسی سازی شده برای سایت ها استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید یک سایت منحصر به فرد داشته باشید، طراحی قالب وردپرس اختصاصی نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

سفارش طراحی قالب وردپرس
سفارش طراحی قالب وردپرس

قالب وردپرس چیست؟

قالب یا پوسته وردپرس مجموعه‌ای از استایل‌ها است که برای تعیین ظاهر و نحوه نمایش سایت به کار برده می‌شود. در واقع هر قالبی یک ظاهر ویژه و منحصر به فرد دارد که با فعال سازی آن روی سایت وردپرسی می‌توان گرافیک سایت را به کلی تغییر داد. البته هر یک از پوسته‌هایی که برای این سیستم مدیریت محتوا ایجاد می‌شود، امکانات خاصی را دارا می‌باشند. بنابراین برای هر کسب و کاری باید از قالب مخصوص به آن کسب و کار استفاده کرد.

همچنین بهتر است بدانید که هر قالبی با برخی از امکانات و افزونه‌ها سازگاری ندارد. به همین جهت انتخاب قالب مناسب با کسب و کار بسیار مهم است و باید با دقت زیادی انجام شود. مثلا اگر در پی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باشید و از پوسته‌ای استفاده کنید که با افزونه ووکامرس ناسازگار باشد، قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

در ادامه ابتدا به این موضوع خواهیم پرداخت که چه موقع نیاز به سفارش طراحی قالب وردپرس داریم. همچنین با بررسی ویژگی‌های یک قالب اختصاصی استاندارد شما را با یک پوسته‎ی حرفه‌ای آشنا خواهیم کرد. از سوی دیگر شاید از بابت قیمت طراحی قالب وردپرس نگرانی‌هایی داشته باشید که در این مقاله به بررسی این معضل نیز پرداخته شده است. بنابراین این مطلب را پیش از شروع تجارت آنلاین خود حتما مطالعه کنید.

چه زمانی نیاز به طراحی قالب وردپرس اختصاصی داریم؟

همانطور که به آن اشاره شد، پوسته‌های بی‌شماری به صورت رایگان برای وردپرس منتشر شده است. از سوی دیگر شرکت‌های مختلف با فروش قالب‌های راست چین شده و متنوع و تنها با پرداخت هزینه اندک شما را از داشتن پوسته‌ی مناسب بی نیاز می‌کنند. با این وجود شاید همه‌ی این قالب ها برای برخی از کسب و کار ها مناسب و جالب توجه نباشد. این کسب و کار ها برای راه اندازی تجارت خود در بستر وب باید به دنبال سفارش طراحی قالب وردپرس باشند.

طراحی قالب وردپرس اختصاصی
طراحی قالب وردپرس اختصاصی

اما یک سوالی که مطرح می‌شود این است که چه زمانی پوسته‌های رایگان جوابگوی سایت ما نیست و باید از طراحی قالب وردپرس بهره ببریم؟

به طور کلی در موارد زیر باید به فکر طراحی یک قالب ویژه برای سایت خود باشید:

  • زمانی که نیاز به گرافیک و طراحی منحصر به فرد دارید

 طبیعتا اگر شما از یک قالب رایگان استفاده کنید، قبل از شما هزاران سایت نیز از قالب مدنظرتان استفاده کرده‌اند و پس از آن کسب و کارهای زیادی از پوسته هم نام شما بهره خواهند برد. این اتفاق مشکلی برای سایت شما به وجود نخواهد آورد اما برخی از افراد دوست دارند تا برند ویژه و خاصی داشته باشند. اگر می‌خواهید ظاهر سایت شما یکتا باشد، باید یک قالب نیز طراحی کنید.

  • زمانی که قابلیت‌های مخصوص نیاز دارید

تصور کنید که قصد طراحی سایت آموزشی را دارید و ایده شما این است که فیلم‌‌های اول و دوم دوره به صورت رایگان برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود. اما از فیلم سوم به بعد تنها با پرداخت هزینه دوره قابل تماشا باشد. شاید با گشت و گذار در فضای اینترنت چنین قالب و حتی افزونه‌ای برای شخصی سازی ایده مدنظر شما پیدا نشود. در این مواقع باید به فکر سفارش طراحی قالب وردپرس باشید.

  • زمانی که طراحی خاصی در نظر دارید

برخی مواقع ایده شما با قالب‌های رایگان نیز قابل اجرا است و همچنین امکانات مدنظرتان با قابلیت‌های قابلیت و افزونه‌های موجود در مخزن وردپرس همپوشانی دارد. اما شاید ایده‌ی خاصی برای نمایش سایت و ظاهر آن داشته باشید و بخواهید از طراحی قالب وردپرس اختصاصی استفاده کنید.

طراحی قالب اختصاصی چه مزایایی دارد؟

بدون شک با طراحی یک قالب اختصاصی سایت شما از لحاظ ظاهر و جلوه‌های بصری یکتا خواهد بود و مشابهی نخواهد داشت. همچنین از لحاظ امنیتی و سرعت در بالاترین سطح ممکن قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های یک قالب اختصاصی استاندارد
ویژگی‌های یک قالب اختصاصی استاندارد

در ادامه با برخی از مزایای سفارش طراحی قالب وردپرس آشنا می‌شویم:

  • طراحی یونیک و ظاهر خاص

اگر شما از قالب طراحی شده وردپرس برای سایت خود استفاده کنید، ظاهر سایتتان یونیک و اختصاصی خواهد بود. این قضیه روی برندینگ شما نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

  • سئوی اصولی

شکی نیست که توسعه دهندگان وردپرس آن را سئو و بهینه طراحی کرده‌اند. اما اگر می‌خواهید سئوی سایت شما یک سر و گردن از رقبایتان بالاتر باشد، باید طراحی قالب وردپرس اختصاصی را در لیست کارهای خود قرار دهید.

  • سرعت بالاتر

داشتن یک قالب اختصاصی باعث می‌شود که سرعت سایت شما در بیشترین حد ممکن باشد. چرا که قالب‌های آماده امکاناتی بیشتر از نیاز شما دارند و این امکانات بیشتر باعث کاهش سرعت سایت می‌شود. با طراحی یک قالب حرفه‌ای امکانات اضافی حذف خواهد شد.

  • امنیت بیشتر

به شخصه به امنیت وردپرس اعتقاد زیادی دارم. اما نباید فراموش کرد که قالبی که به صورت اختصاصی طراحی شده است، قطع به یقین امن تر خواهد بود.

ویژگی‌های یک قالب اختصاصی استاندارد چیست؟

اکنون که به اهمیت استفاده از قالب‌های اختصاصی پی بردید، قطعا می‌خواهید بدانید که چگونه باید بفهمیم که یک پوسته استاندارد است یا نه ؟

در ادامه ویژگی‌های یک قالب اختصاصی استاندارد را به طور کامل شرح داده‌ام:

  • کدنویسی اصولی و بهینه سازی شده
  • کدنویسی امن
  • امکان توسعه یابی
  • ریسپانسیو و واکنشگرا
  • طراحی کاربر پسند و رعایت UI و UX
  • استفاده از تکنولوژی جدید و علم روز
  • سازگار با نسخه‌های مختلف وردپرس
  • قابل نمایش در تمامی مرورگرها

توجه کنید که طراحی قالب وردپرس اختصاصی باید مطابق امکانات و سلیقه مدنظر شما انجام شود. در غیر این صورت پوسته را از طراح نباید بپذیرید، چرا که طراح قالب وظیفه دارد تا پوسته را باب میل شما بسازد. از سویی چنانچه طراحی قالب اصولی نباشد و استانداردها در آن رعایت نشده باشد، سایت شما با شکست مواجه خواهد شد. بنابراین نباید به هر طراح قالبی اعتماد کنید.

تعرفه ی طراحی قالب وردپرس

تعرفه ی طراحی قالب وردپرس
تعرفه ی طراحی قالب وردپرس

چنانچه قصد سفارش طراحی قالب وردپرس را دارید، قطعا یکی از چالش‌های پیش روی شما تعرفه ی طراحی قالب وردپرس است. اگر می‌خواهید قیمت ساخت یک قالب را بدانید باید به شما بگویم دادن یک قیمت ثابت کار سختی است. چرا که هزینه طراحی هر قالبی بستگی به فاکتورهای زیادی دارد. نوع کسب و کار شما و امکاناتی که برای سایتتان نیاز است از جمله موارد تعیین کننده برای قیمت تمام شده است. از سویی تعداد صفحات مورد نیاز، طراحی‌های ویژه و موارد دیگر نیز در تعرفه‌های طراحی قالب تاثیر گذار هستند.

 چرا باید برای سفارش طراحی قالب وردپرس به کارباما اعتماد کنیم؟

سایت کارباما مرجع خدمات طراحی سایت و قالب وردپرس، یکی از بهترین مراکز برای طراحی قالب وردپرس اختصاصی شما است. اگر به دنبال ایجاد یک پوسته ویژه و منحصر به فرد با ویژگی‌ها و امکانات مدنظر خود هستید باید بدانید که تیم کارباما همواره آماده است که قالب شما را با بروز ترین و جدیدترین اصول روز طراحی کند. قالب‌هایی که سایت ما می‌سازد، همگی ریسپانسیو بوده و از سرعت و امنیت بالایی بهره مند هستند. همچنین تمامی طراحان ما از اصول سئو برای طراحی پوسته استفاده می‌کنند. برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از قیمت دقیق طراحی هر قالب می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

توضیحات جشنواره

برای دریافت تخفیف ۴۰ درصدی در قیمت طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید و از کد تخفیف زیر را به کارشناسان ما ارائه دهید.

کد تخفیف : karbamaoffer22

شماره تماس : 02144064273

درخواست مشاوره رایگان

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

درباره کارباما

«سایت کارباما» یکی از سایت‌های مرجع در خصوص طراحی سایت است که شما می‌توانید برای طراحی سایت به تیم زبده کارباما مراجعه کنید. کارباما در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی وبسایت شرکتی، تولید محتوا، طراحی وبسایت فروشگاهی، خدمات اینستاگرام، خدمات گرافیکی تولید محتوای ویدیویی (ساخت تیزر و موشن و…) و… به فعالیت مشغول است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه کارباما (https://karbama.net) از نحوه فعالیت این تیم و هزینه طراحی سایت مطلع شده و با توجه به نیاز خود از خدمات آن بهره مند شوید.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *