بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت

مقدمه

در سال 2021، کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری به سوی مجازی و اینترنتی شدن پیش می‌روند؛ به خصوص که به دلیل بروز پاندمی و آثار شوم و مخربی که به همراه داشت، این علاقه و اشتیاق برای پیوستن به شبکه‌ی جهانی اطلاعات، تا چندین برابر بیشتر نیز شده است. امروز می‌توان ادعا کرد که اگر کسب و کار تنها بخواهد در دنیای بیرون از فضای مجازی فعالیت کند، هرگز موفق نخواهد شد و برای رشد و پیشرفت، هیچ شانسی نخواهد داشت. از این روست که به دنبال این مشکل، تقاضا برای طراحی سایت شرکتی و یافتن بهترین شرکت طراحی سایت، روز به روز افزایش می‌یابد.

امروز در این مقاله، قصد داریم تا همین موضوع مهم را در کنار هم بررسی کنیم. برای اینکه بتوانیم در کسب و کار خود رشد داشته باشیم، تجربه‌ی بهتری را برای مشتری رقم بزنیم و در دنیای بیزنس، ارتقا بیابیم، تنها ساخت وبسایت کافی نیست؛ بلکه باید به نیازهای مخاطب بیش از هر چیز توجه کرد و آن را به گونه‌ای مشتری‌پسند طراحی کرد. به همین دلیل است که توصیه می‌شود برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، دقت و وسواس بسیاری به خرج دهید. ما در این مقاله، از ویژگی بهترین شرکت‌های طراحی سایت برای شما صحبت نموده و 10 نمونه از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین شرکت طراحی سایت

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، برای دیده شدن و ارتقا کسب و کار خود، تنها طراحی و ساخت وبسایت کافی نیست. اینکه فقط یک شرکت طراحی وب سایت پیدا کنید و آن‌ها نیز سایتی را برای شما طراحی کنند، به هیچ وجه کافی نیست؛ هم وبسایت طراحی شده، هم هم شرکتی که انتخاب می‌کنید، باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا موفقیت و کیفیت نتیجه نهایی را تضمین کنند.

از جمله ویژگی‌های بهترین شرکت‌های طراحی سایت، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رزومه قوی و بی‌نقص

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، ابتدا روزمه‌ی آن‌ها را بررسی کنید. شرکت خوب، از خودش تعریف نمی‌کند، بلکه رزومه‌اش معرف اوست.

  • طراحی زیبا و بازدهی بالا

یک شرکت طراحی سایت، از گرافیست‌های حرفه‌ای و باتجربه برای ساخت وبسایت به گونه‌ای مشتری پسند، استفاده می‌کند.

  • توانایی مشاوره و پشتیبانی کامل

اگر شرکتی بتواند به بهترین شکل ممکن به شما مشاوره بدهد و بعد از کار نیز به خوبی از شما پشتیبانی کرده و ایرادات برطرف کند، از بهترین شرکت‌های طراحی سایت به شمار می‌رود.

  • قابلیت استفاده در موبایل

اگر شرکتی بتواند برای شما سایتی طراحی کند که در موبایل هم به خوبی قابل اجرا باشد، آن شرکت معتبر و قابل اعتماد است. به علاوه، لازم است که وبسایت را برای گوگل و شبکه‌های اجتماعی نیز بهینه کند.

  • قیمت مناسب و اقتصادی

مهم‌تر از هر چیز دیگر، از جمله ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت، قیمت مناسب و اقتصادی آن است؛ برای مشتری، قیمت و کیفیت به یک اندازه اهمیت دارد.

بهترین شرکت‌های طراحی وب سایت

بهترین شرکت‌های طراحی وبسایت در ایران

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت با توجه به ویژگی‌هایی که در بخش قبل ذکر شد، می‌تواند کار پیچیده و زمان‌بری باشد. به جای اینکه وقت و هزینه‌ی خود را برای پیدا کردن بهترین شرکت‌های طراحی سایت به هدر دهید، می‌توانید از راهنمایی که ما در ادامه آورده‌ایم استفاده کنید. در این بخش، 10 مورد از بهترین شرکت‌های طراحی و ساخت سایت در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. وب وان

به اولین عضو حاضر در فهرست بهترین شرکت طراحی سایت، می‌توان به وب وان اشاره کرد. این شرکت در اواخر دهه هشتاد و به دست تیمی از نخبگان ایرانی تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز، طراحی سایت‌های بزرگ و شاخصی را یک به یک به کارنامه‌ی خود افزوده است. از همین روی، امروز ما نام آن را در بین 10 مورد از بهترین شرکت‌های طراحی وب سایت، برای شما ذکر کرده‌ایم.

از بارزترین ویژگی‌های مثبت و نقاط قوت این شرکت، می‌توان به استفاده از قالب‌های اختصاصی و متفاوت برای طراحی سایت اشاره کرد؛ قالب‌‌هایی که به طور ویژه، مطابق با خواسته و نیاز مشتری طراحی و ساخته می‌شوند. به علاوه، خلاقیت و سئوی حرفه‌ای برای هر چه بیشتر دیده شدن را نیز باید به آن افزود. برای این شرکت، نمی‌توان معایب چندانی را ذکر کرد.

  • شروع قیمت طراحی سایت: از 12 میلیون تومان

۲. نوین

بدون شک، نوین یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت به شمار می‌رود. علاوه بر ارائه کار و نتیجه‌ی باکیفیت، مقالات بسیار مفیدی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کوچینگ، منشتر می‌کند. این شرکت را می‌توان شماره یک بازاریابی خلاقه و تبلیغات دیجیتال دانست.

مجموعه نوین در رزومه کاری خود، ساخت سایت‌هایی چون: وبسایت ملی پیامک، سایت چاپ آقا و سایت ژیکال را بر عهده دارد. از جمله مزایای کار با این شرکت، برخورداری از طراحی‌های بدیع و خلاقانه، پشتیبانی و مشاوره عالی هستند. از معایب آن نیز می‌توان به سرعت تحویل کار متوسط و بالا بودن هزینه‌ی استفاده از خدمات آن اشاره کرد.

  • شروع قیمت طراحی سایت برای وبسایت شرکتی از 8 میلیون تومان و برای وبسایت فروشگاهی از 12 میلیون تومان
شرکت طراحی سایت

۳. وب رمز

شعار شرکت طراحی سایت وب رمز، ارائه‌ی کیفیت بین‌المللی و در حد تاپ‌ترین وبسایت‌های جهانی است. الحق هم در راه تحقق این شعار، با قدرت بالایی عمل کرده و نتایج ان نیز به خوبی با مشاهده کارنامه‌اش، قابل مشاهده است. شرکت وب رمز، به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت، بیش از 19 سال سابقه دارد.

از مزایای استفاده از توانایی‌های این شرکت، می‌توان به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی، بهره‌مندی از دانش تیم مجرب این شرکت در دیگر زمینه‌ها نظیر سئو، طراحی پرتال، میزبانی سرورهای مجازی و… اشاره نمود. بدیهی است که چنین شرکتی با چنین مزایا و خدماتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شرکت طراحی سایت به شمار رود.

  • قیمت پایه طراحی سایت برای وبسایت شرکتی از ۷ میلیون تومان و برای وب سایت فروشگاهی از ۹ میلیون تومان
طراحی وبسایت

۴. همیار توسعه

اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید، می‌توانید همیار توسعه را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت انتخاب نمایید. البته حوزه کاری این شرکت، تنها به این مورد محدود نیست، بلکه در کنار طراحی سایت شرکتی اختصاصی و یا ووردپرسی، سایت فروشگاهی بزرگترین نقطه قوت این گزینه، به حساب می‌آید.

از دیگر نقاط قوت این شرکت، می‌توان به خلاقیت و نمونه‌ کارهای بسیار زیاد اشاره کرد. به علاوه تیم قوی و پیشتیبانی عالی آن‌ها نیز از دیگر مزایای کار با این شرکت، به حساب می‌آید. به علاوه، برخلاف بیشتر اعضای حاضر در این فهرست، تعرفه‌های همکاری با این شرکت، بسیاری اقتصادی هستند. تنها نقاط ضعف این شرکت نیز استفاده از قالب‌های آماده ووردپرسی است.

  • شروع قیمت طراحی وبسایت در انواع مختلف، از 5 میلیون تومان

۵. سه سوت وب

گروه فنی مهندسی سه سوت وب نیز از دیگر گزینه‌ها، به هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به حساب می‌آید. این شرکت بیش از 10 سال در زمینه طراحی سایت شرکتی سابقه دارد و از همین روی، می‌توان آن را به عنوان باتجربه‌ترین شرکت‌ها در این زمینه معرفی کرد.

از جمله مزایای استفاده از این شرکت، می‌توان به بهره‌مندی از تیم خلاق، جوان و نوآور آن‌ها اشاره کرد؛ تیمی که با استفاده از تازه‌ترین دانش دنیای دیجیتال و بهره‌گیری از جدیدترین تکنیک‌های سئو، برنامه‌نویسی و… می‌توانند با طراحی وبسایتی بهینه، موفقیت کسب و کار شما را تمدید نمایند.

  • در وبسایت این شرکت، تعرفه طراحی سایت ذکر نشده است. برای اطلاعات بیشتر، با شرکت تماس بگیرید.

۶. وب 24

شرکت وب 24، از آن دسته شرکت‌هایی است که همیشه به هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، به چشم می‌خورد. این شرکت در زمینه طراحی سایت شرکتی سابقه‌ای طولانی دارد و در این حوزه، بسیار خوشنام است. شاید بتوان این شرکت را یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در ایران به شمار آورد.

مشاوره دقیق و تحیل و بررسی خواسته و نیاز مشتری، ارائه آموزش و طراحی سایت سازگار با موبایل، از جمله مزایای همکاری با این شرکت است. و اختصاصی بودن سایت‌های طراحی شده و پشتیبانی ضعیف در بخش تیکت‌ها را نیز می‌توان به عنوان معایب این شرکت به حساب آورد.

  • در وبسایت این شرکت، تعرفه‌های ساخت و طراحی سایت، درج نشده است.

۷. وبسیما

وبسیما نیز یکی دیگر از اعضای فهرست بهترین شرکت طراحی وب سایت به شمار می‌رود. این شرکت نیز درست مثل سایر اعضای این فهرست، نمونه کارهای بسیاری دارد و در تمامی آن‌ها، عنصر خلاقیت به خوبی مشهود است. این شرکت، در طی سال‌های 95 و 96، توانست لقب بهترین شرکت طراحی سایت را به خود اختصاص دهد.

از جمله نقاط قوت این شرکت، می‌توان به پشتیبانی قوی، مشاوره‌های کامل و جامع، طراحی‌های خلاقانه و کدنویسی‌های بهینه اشاره کرد. معایب استفاده از این شرکت را نیز قیمت‌های به شدت بالا و استفاده از قالب‌های ووردپرسی ذکر کرده‌اند.

دیزاین وب

۸. وب لایف

آژانس دیجیتال مارکتینگ وب لایف را هم می‌توان به عنوان یکی دیگر بهترین شرکت‌های طراحی سایت معرفی کرد. این شرکت نه تنها در حوزه طراحی انواع سایت، بلکه در زمینه سئو و بهینه‌سازی، طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی، دیجیتال مارکتینگ، خدمات تبلیغاتی و عکاسی نیز فعالیت دارد. از همین روی، می‌توان انتخاب بسیار خوبی برای توسعه کسب و کار شما، از صفر تا صد باشد.

از جمله بزرگترین مزایای این وبسایت، دقیقا همین حوزه وسیع فعالیت کاری آن است؛ به طوری که می‌تواند با مشاوره‌های دقیق و کاربردی، تمام نیازهای متقاضی را برآورده کرده و جابگاه والایی برای بیزنس شما، رقم بزند. به علاوه، عنصر خلاقیت و نوآوری نیز در نمونه‌کارهای این شرکت، به وضوح مشهود و هویداست.

  • در وبسایت این شرکت، هزینه پایه برای طراحی و ساخت سایت ذکر نشده است.

۹. کارباما

شرکت کارباما، از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های طراحی وب سایت است. این شرکت قدیمی و کهنه‌کار اما با دانشی مدرن و به‌روز، سابقه‌ی طراحی و ساخت سایت برای بسیاری از مراکز آموزشی و پژوهشی و دولتی و خصوصی را در کارنامه‌ی خود دارد و از این روی، می‌توان گفت که متخصصان آن، در زمره‌ی بهترین طراحان سایت شرکتی قرار می‌گیرند.

این وبسایت نه تنها در زمینه طراحی وبسایت فعالیت دارد، بلکه خدماتی از جمله تبلیغات گوگل، دیجیتال مارکتینگ و سئوی سایت را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله بزرگترین مزایای این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت، می‌توان به خلاقیت و نوآوری و صد البته به پشتیبانی قوی و 24 ساعته‌ی آن اشاره کرد. در رابطه با معایب آن نیز شاید تنها بتوان استفاده از قالب‌های آماده‌ی ووردپرسی را عنوان نمود.

  • تعرفه طراحی وبسایت شرکتی در کارباما از ۵ میلیون تومان و وبسایت فروشگاهی از ۸ میلیون تومان آغاز می گردد.

درخواست پشتیبانی سایت

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 512 MB.

درباره کارباما

«سایت کارباما» یکی از سایت‌های مرجع در خصوص طراحی سایت است که شما می‌توانید برای طراحی سایت به تیم زبده کارباما مراجعه کنید. کارباما در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی وبسایت شرکتی، تولید محتوا، طراحی وبسایت فروشگاهی، خدمات اینستاگرام، خدمات گرافیکی تولید محتوای ویدیویی (ساخت تیزر و موشن و…) و… به فعالیت مشغول است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه کارباما (https://karbama.net) از نحوه فعالیت این تیم و هزینه طراحی سایت مطلع شده و با توجه به نیاز خود از خدمات آن بهره مند شوید.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *