افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

افزونه ووکامرس چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه عده زیادی از افراد برای راه اندازی کسب و کار خود به سراغ سیستم مدیریت محتوا ها و به خصوص وردپرس میروند. قبلا هم به دلیل انتخاب وردپرس اشاره کردیم که چرا افراد این سیستم مدیریت محتوا را برای خود انتخاب می کنند.حالا شما را با افزونه ای از این سیستم مدیریت محتوا اشنا خواهیم کرد که پس از ورود آن به بازار تحول بزرگی در پیشرفت وردپرس و حوزه وب به وجود آورد.در ابتدا وردپرس صرفا قابلیت محتوای متنی و بلاگی داشت ولی افزونه ووکامرس قابلیت ساخت و طراحی فروشگاه های اینترنتی را برای شما فراهم خواهد کرد.

شما با نصب این افزونه می توانید فوشگاه خود را بسازید محصولات خود را وارد کنید و درگاه پرداخت فعال مناسب برای سایت خود فعال کرده و به فروش محصولات خود بپردازید

در ادامه این مطلب شما را با جزئیات دقیق این افزونه آشنا خواهیم کرد.لطفا با ما همراه باشید.

افزونه ووکامرس چیست؟

افزونه ووکامرس چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

افزونه ووکامرس بی شک  بهترین افزونه های فروشگاه ساز در وردپرس و به طور کلی حوزه وب به شمار میرود.شما به کمک این افزونه می توانید فروشگاه مورد نظر خود را طراحی کنید،محصولات خود را وارد کنید و علاوه بر آن روش های مختلف اعم از حمل و نقل  جزئیات خرید و روش پرداخت و… را نیز در آن تعریف کنید.

در ضمن ووکامرس افزونه بسیار جامع و کاملی می باشد و علاوه بر قسمت فروشگاه ساز در قسمت های مختلف نیز بسیار پرکاربرد است.چرا که این افزونه دارای موتور بسیار قوی می باشد و شما اگر برای فروشگاه هم آن را نخواهید می توانید در قسمت های دیگر و از قسمت های پرداخت آن استفاده کنید.

مزایای افزونه ووکامرس

مزایای استفاده از ووکامرس:

همانطور که در مقاله های گذشته نیز به آن اشاره شد امروزه با پیشرفت و رونق کسب و کار الکتریکی عده زیادی تصمیم به تاسیس فروشگاه های اینترنتی کرده اند.شما پس از بررسی و تصمیم بر تاسیس این فروشگاه ها دوحالت بریتان پیش خواهد آمد

اگر خود اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید این کار را به متخصصین و طراحان این زمینه بسپارید تا این کار را برای شما انجام دهند.که تیم کارباما با بهره گیری از افراد متخصص و کارآمد بر این باور است که بتواند بهترین خدمات را برای موفقیت و رونق کسب و کار شما ارائه دهد.

حالت بعدی این است که شما اطلاعات و مهارت های مورد نیاز در این رابطه را دارید و با نصب افزونه ووکامرس می توانید فروشگاه شخصی خود را بنا نموده و شروع به کسب و کار کنید.

تیم ما افزونه ووکامرس را پیشنهاد میکند چراکه انتخاب های مختلفی در زمینه طرح سایت در انتخاب شما قرار می دهد از کالای دیجیتال پشتیبانی میکند و شما می توانید محصولات خود را مانند کتاب های الکترونیکی فایل های صوتی و یا نرم افزار ها را به راحتی ارائه کرده و یا یکی دیگر از قابلیت های مهم این است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از موجودی محصولات مورد نظر خود در انبار مطلع شوید.به طور کلی مزایای بسیار زیادی دارد که به چند مورد از مهم ترین مزایای آن اشاره کردیم.در کنار همه مزایای این اقزونه لازم به ذکر است که به چند نمونه از معایب آن نیز اشاره کنیم.

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

معایب استفاده از ووکامرس:

داشبورد مدیریتی پیچیده:

یکی از معایبی که اغلب افرادی که از افزونه ووکامرس استفاده میکنند نام میبرند پنل مدیریتی گمراه کننده و نسبتا پیچیده آن است که باعث می شود تا حدودی کار با آن پیچیده شود ولی نکته ای که هست شما میتوانید پس از چندبار کار با آن با قسمت های مختلف آن به طور کامل آشنا شوید و دیگر مشکلی برای کار با آن نداشته باشید.

تنوع بالای افزونه ها:

افزونه های بسیار زیادی برای ووکامرس وجود دارد که ممکن است گاهی به علت تنوع بالای آن در پیدا کردن افزونه مورد نیاز خود دچار مشکل شویم و نتوانیم به راحتی افزونه مورد نظر خود را پیدا کنیم.

سازگاری با قالب های مختلف:

افزونه ووکامرس با تمامی ورژن های وردپرس سازگار است و کار میکند اما گاهی اوقات با بعضی از قالب ها به راحتی تنظیم نمی شود و ممکن است دچار یکسری مشکلات برای تنظیم آن شویم.

ولی به طور کلی میتوان افزونه ووکامرس را یکی از بهترین و پرکاربرد ترین افزونه های وردپرس نامید که بعد از ورود آن به بازار تحول گسترده ای در حوزه فروشگاه های اینترنتی به وجود آورد.شما میتوانید همین حالا به نصب این افزونه اقدام کرده و فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. امیدوارم که برای شما مفید بوده باشد.

سایر خدمات کارباما

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *